Inlägg från: JohannaL |Visa alla inlägg
  • JohannaL

Phil & Ted syskonvagn del 15

NÅGON SOM HAR DASH?

hur uppelever ni den e ni nöjda, missnöjda? har i haft nån annan phil vagn innan som ni kan jämföra för och nackdelar med?

• JohannaL

en fråga såg att sporten fanns i ornage, brukar den finnas i det eller är det någon ldre upplaga? har inte set den innan nämligen

• JohannaL
    Picabo skrev 2009-09-28 15:15:06 följande:
    Vi var helt inställda på en P&T som syskonvagn när vi får tillökning i feb. Vår äldsta är då 2 år och 1 månad. Dock blev vi något förvånade när vi i helgen var och provade en Sport och upptäckte att hon redan slog i huvudet i den övre "stången" till syskonsitsen. Det är ju ganska ok när hon sitter upp men ska hon sova i vilolaget, alltså med syskonsitsen dragkejdor nere, gick det inte alls. Hur har ni andra gjort? Är det jag som har en extremt lång tjej eller kan man lösa det på något bra sätt? En vanlig tvillingvagn, sida vid sida, går inte in genom vår ytterdörr som är ganska smal, så vi var mycket sugna på en P&T. Kollade in Vibe också men den verkade lika stor, eller liten.
    vi annvände inte viloläget vår tjej är ap lång också. och grejen är att det problemet att hon inte kan fällas har ni bara e kort period, för när bebben är 4-5 mån så åker ju bebben bak och då får ju stora tjejen det stora sätet =)

Va aldrig några prob för oss=)
  • JohannaL
    Annagalenpanna skrev 2009-09-28 21:16:06 följande:
    Ja ABSOLUT! Men jag uppfattade det det som om det var stången på syskon sitsen......
     men tyget ska ju ligga ovanpå stången på syskonsätet så blir det aldrig några proble =)
  • JohannaL

blir virrig vart hittar jag DASHEN billigast? inte räd för att beställa utomlands ifrån

• JohannaL

Dne rosa camo sporten, är det nån äldre variant el? för den  verkar inte finnas överallt?

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 15