Inlägg från: plastpojken |Visa alla inlägg
  • plastpojken

Kan killar få fontänorgasm?

om det var innan själva utlösningen kan det va försats....detta är ju individberoende... somliga har det... somliga har det inte... en del mkt en del pyttelite...

annars kan det med största sannorlikhet bara va vanlig sädesvätska... om jag tänker tillbaka till någon anatomilektion jag läst så är den mer klar och kan komma lite när som... spermierna kommer väl normalt utblandade med sädesvätska och i somliga fall är det mer av det ena och mindre av det andra...

tror inte det när någon fara... men skulle man va orolig att det kan va nåt så är det ju bara att gå och lämna några enkla prov för de vanligaste... lycka till!

• plastpojken

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-28 22:41:43 följande:

Kaksmulan: alltså det kom så mycket så det var definitivt inte försats. Det kom sprutande ut. Jag har fått för mig att det kan vara nåt farligt så jag nojjar skitmycket nu. Tänk om han har nån sjukdom? Diabetes? MS? Prostatacancer? Hjärtsjukdomar? Hjälp!
    borde finnas fler symptom om det är något av de andra du rabblar upp :)
  • plastpojken

förstår din oro... men har det bara hänt en gång skulle jag ta det lugnt...

om det frekvent börjar bete sig skumt och man är orolig så gå till VC och begär utredning och remiss.

• plastpojken

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-28 22:45:20 följande:

Vaddå så sperma kan vara helt genomskinlig?
    ja en sats KAN vara helt genomskinlig... då består den i princip bara av sädesvätska...

allt sådant kan även bero på hur mycket och hur ofta han kommit den senaste tiden...
  • plastpojken

nu vet jag ju inte hur hans sats brukar se ut men du får väl jämföra mot om den alltid är jättevit eller om den är mer blandad...

• plastpojken

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-28 22:48:26 följande:

Fast MS och cancer och hjärtproblem behöver man inte få symptom på det kan vara smygande och börja "tyst". Fan jag är orolig. Tror ni att det var sperma fast det var helt genomskinligt? Han hade fått utlösning (såg ut som vanligt, vitt alltså) kanske 10 minuter tidigare, kan det göra att det blev en annorlunda "mix" ?
    ja det kan påverka sammansättningen
  • plastpojken

Anonym (258) skrev 2009-07-28 23:26:51 följande:

Män kan kissa i stånd... Jag vet!Sambon säger själv att det krävs lite teknik, men det går, och tydligen är det skönt som fan själv :DSå antingen var det sädesvätska (vilket jag faktiskt tror att det rä svårt att bygga upp en stor laddning av på 10min) eller urin.
    jo det går men det är rätt svårt och går inte att göra bara hur som helst rakt av...

beträffande sädesvätskan så ser jag inget problem med att bygga upp det på kort tid. Det är ofta något det finns mycket av och även om sperman "tar slut" så finns det ofta rikligt med sädesvätska kvar.

Ju mer du runkar (flera ggr efter varandra) desto mindre spermier och desto mer sädesvätska blir det i själva utlösningen.

sen om någon forskar eller verkligen är insatt får de gärna påpeka mina åsikter... men det är iaf min erfarenhet utav det hela
Svar på tråden Kan killar få fontänorgasm?