• Anonym (hjälp)

Kan killar få fontänorgasm?

Som rubriken lyder: är det nån som vet om killar kan få fontänorgasm? Häromdagen när vi hade sex så kom det nåt ur snoppen på min sambo som inte såg ut som vanlig sperma, det var mer genomskinligt. Var det kiss? Eller kan killar få fontänorgasm? Det luktade inte urin så jag vet inte vad det var. Är det nåt fel? Kan han vara sjuk på nåt vis?

• Svar på tråden Kan killar få fontänorgasm?
  • Anonym (hjälp)

Ingen som vet?

• P i x i e

hummm.. utlösning !
    Sperma behöver inte vara vitt utan kan vara mer eller mindre genomskinligt..
    Sedan utsöndrar ju killar också 'glidiga' vätskor under samlaget som gör det lättare, precis som du blir våt... men nån fontänorgasm är det nog inte tal om och en kille kan inte kissa samtidigt som han får orgasm.

and then I told myself - of course I deserve it!
  • Anonym (hjälp)

Pixie: är du säker på att en kille inte kan kissa samtidigt som han får orgasm? Det finns inga allvarliga sjukdomar som kan göra så det blir så? Jag är så orolig.

• kaksmulan

det var väl lite försats som kom ut. Det är själva sädesvätskan som bildas av prostatan och som själva sperman "späds ut" i.

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • kaksmulan
    Anonym (hjälp) skrev 2009-07-28 22:38:11 följande:
    Pixie: är du säker på att en kille inte kan kissa samtidigt som han får orgasm? Det finns inga allvarliga sjukdomar som kan göra så det blir så? Jag är så orolig.
    ja, snoppen är så svullen så själva urinröret är "avsnört". Inget urin kommer ut då.
    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Anonym (hjälp)

Kaksmulan: alltså det kom så mycket så det var definitivt inte försats. Det kom sprutande ut. Jag har fått för mig att det kan vara nåt farligt så jag nojjar skitmycket nu. Tänk om han har nån sjukdom? Diabetes? MS? Prostatacancer? Hjärtsjukdomar? Hjälp!

• plastpojken

om det var innan själva utlösningen kan det va försats....detta är ju individberoende... somliga har det... somliga har det inte... en del mkt en del pyttelite...

annars kan det med största sannorlikhet bara va vanlig sädesvätska... om jag tänker tillbaka till någon anatomilektion jag läst så är den mer klar och kan komma lite när som... spermierna kommer väl normalt utblandade med sädesvätska och i somliga fall är det mer av det ena och mindre av det andra...

tror inte det när någon fara... men skulle man va orolig att det kan va nåt så är det ju bara att gå och lämna några enkla prov för de vanligaste... lycka till!

• Anonym (hjälp)

Men jag tänker inte på könssjukdomar nu. Jag tänker MS, cancer osv. Sånt får man inte bara lämna prov för sådär bara.

• plastpojken

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-28 22:41:43 följande:

Kaksmulan: alltså det kom så mycket så det var definitivt inte försats. Det kom sprutande ut. Jag har fått för mig att det kan vara nåt farligt så jag nojjar skitmycket nu. Tänk om han har nån sjukdom? Diabetes? MS? Prostatacancer? Hjärtsjukdomar? Hjälp!
    borde finnas fler symptom om det är något av de andra du rabblar upp :)
  • Anonym (hjälp)

Vaddå så sperma kan vara helt genomskinlig?

Svar på tråden Kan killar få fontänorgasm?