Inlägg från: Anonym (hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjälp)

Kan killar få fontänorgasm?

Som rubriken lyder: är det nån som vet om killar kan få fontänorgasm? Häromdagen när vi hade sex så kom det nåt ur snoppen på min sambo som inte såg ut som vanlig sperma, det var mer genomskinligt. Var det kiss? Eller kan killar få fontänorgasm? Det luktade inte urin så jag vet inte vad det var. Är det nåt fel? Kan han vara sjuk på nåt vis?

• Svar på tråden Kan killar få fontänorgasm?
  • Anonym (hjälp)

Ingen som vet?

• Anonym (hjälp)

Pixie: är du säker på att en kille inte kan kissa samtidigt som han får orgasm? Det finns inga allvarliga sjukdomar som kan göra så det blir så? Jag är så orolig.

• Anonym (hjälp)

Kaksmulan: alltså det kom så mycket så det var definitivt inte försats. Det kom sprutande ut. Jag har fått för mig att det kan vara nåt farligt så jag nojjar skitmycket nu. Tänk om han har nån sjukdom? Diabetes? MS? Prostatacancer? Hjärtsjukdomar? Hjälp!

• Anonym (hjälp)

Men jag tänker inte på könssjukdomar nu. Jag tänker MS, cancer osv. Sånt får man inte bara lämna prov för sådär bara.

• Anonym (hjälp)

Vaddå så sperma kan vara helt genomskinlig?

• Anonym (hjälp)

Fast MS och cancer och hjärtproblem behöver man inte få symptom på det kan vara smygande och börja "tyst". Fan jag är orolig. Tror ni att det var sperma fast det var helt genomskinligt? Han hade fått utlösning (såg ut som vanligt, vitt alltså) kanske 10 minuter tidigare, kan det göra att det blev en annorlunda "mix" ?

• Anonym (hjälp)

Tack för svar. Nu är jag lite lugnare iaf.

Svar på tråden Kan killar få fontänorgasm?