• cica maca

    Är så ledsen,för att...

    Vi fick en förfrågan från Litauen för en månaden sen,det var en jättefin flicka,helt underbar.Hon liknade oss,samma ögon som min man och vi tänkte att vi är menade att bli hennes föräldrar,men...det är inte så!De ringde nu och hade tråkiga nyheter att Litauiska mundigheterna har valt en annan familj,med litauisk ursprung!Neeeeejjj!!!Så grumt,så omänskligt!Vi hade hennes bild nästan två månader,drömde om henne...Hon var i våran hjärtan...Vi var bereda att det kan finnas flera familjer som ska ansöka för henne,men vi visste inte att det ska göra sååå ont,om vi inte få henne.Ja,det gör så ont nu!!!Kan inte sluta gråta...Hur ska vi gå vidare??????Vi har väntat såååå länge,höjde medgivandeålder på barnet,men vi ska inte bli föräldrar snart...
    Vi måste bara hitta kraften att gå vidare...Livet är så tuft!
    Ville bara skriva av mig.

  • Svar på tråden Är så ledsen,för att...
  • ComEnt

    Nej vad hemskt!!
    Lider och ryser med er!!

    Många styrkekramar!!


    CompleteEntire CompleteEntire CompleteEntire CompleteEntire
  • mammamys06

    Usch, lider verkligen med er...hemskt att det är sånt system....Vi behövde bara vänta en natt på besked om vår son skulle bli vår eller om några av de andra som visat intresse för honom skulle bli hans föräldrar, det var jobbigt nog!

    men jag vet flera familjer som adopterat från te x Ryssland som fått sådana besked Inte roligt alls. Man fäster sig enormt mycket vid barnen....Styrkekramar


    Victor född september -06, broster bf julafton 2009
  • cattis13

    Vet inte vad jag ska säga mer än att jag lider med er och att det är jättetråkigt. Men ge inte upp, fortsätt hoppas det gjorde vi.
    Kram

  • cica maca

    Tack till alla styrkekramar.Ska inte ge upp,ska bara forsätta fram och hoppas!
    Kram till er!

  • Tokstolla

    Kanske finns det ett annat litet barn som behöver just ER (och ingen annan) och som ni kommer att få istället.
    Grym upplevelse ni får gå igenom nu men man kan alltid hoppas på att det fanns en mening med det hela.

    Kram och lycka till nästa gång!

  • Hej och Hopp

    Förstår att det gör ont - usch vad jobbigt!
    Men - en dag har ni ert barn i famnen. Så tillåt er att sörja att det inte var den här lilla flickan men kämpa på!

  • bebis ja tack

    Fruktansvärt! Hur kan de göra så?! Jag trodde verkligen inte att det fick gå till så i något land, det är ju helt omänskligt. Jag finner inte ord... Kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas för er just nu. Jag vet så väl hur mycket man anknyter till det där lilla fotot, jag hade det överallt i så många kopior och satt bara och stirrade på det hela tiden.

    Ja, vad ska man säga. Ta er tid och sörj och försök sedan gå vidare och börja hoppas igen. Jag hoppas och tror att när ni väl får ERT barn i era armar kommer ni att känna att det är helt rätt, att det var så det var menat, och när ni lär känna honom/henne kommer ni att hitta så många likheter med er. Man hamnar på många avvägar innan man kommer fram till sitt barn, det är ett som är säkert. Men ge inte upp, er lilla son/dotter finns där ute.

  • Ethi

    Oj, så jobbigt... När ni väl får ert barn i famnen kommer ni säkert att tänka att vilken TUR att det blev som det blev, annars hade ni ju fått fel barn, men det är ju inte direkt lätt att tänka nu... Nu trodde ni ju att det här var ert barn.

    Jag hoppas verkligen att ni snart får bb på just ert barn! *kramar om*

Svar på tråden Är så ledsen,för att...