Inlägg från: jennan34 |Visa alla inlägg
  • jennan34

Tandvärk

Hej!
    Några snabba tips om hjälp mot tandvärk..Huskurer vad som,har bara alvedon hemma o dom hjälper ju inte..

Har inte råd o gå till tandläkaren,är det nån som vet nån tandläkare i göteborg som man kan ta det på räkning??

Blir så arg att man som fattig inte ens kan gå till en tandläkare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-09 14:06
    Jaha ja nu behöver jag ännu mer hjälp..Dom drog ut fel tand..Var visdomstanden som var helt trasig..Nu tycker dom jag ska betala för hela kalaset 2000 kr..Så jag får alltså betala för dom gjort fel?? Jag borde ju få ersättning för det här istället..

Vart vänder jag mig nu??

• Svar på tråden Tandvärk
  • jennan34

Finns det ingen som vet??

• jennan34

TAck för tipsen =) Får köpa nejlika imorrn då..Ja för jävligt att man inte ska ha råd o laga sina tänder bara för man är sjukskriven..Tandvärken lär ju inte gå över..

Hoppas nån mer läser o vet vart man kan gå för o få det på räkning,dom är ju inte så glada när man frågar efter det..

• jennan34

Ja lätt val om man ser till priserna =) Ska ringa runt imorrn o höra,det här funkar ju inte som sagt..Kan ju inte ens sova..Till saken hör oxå att tanden redan är halv så det är ju bara o dra ut den..men då borde jag få det för halva priset haha

TAckar verkligen för alla tips,tandvärk är inte o leka med...

• jennan34

Nä ibland missar man lätt lite text =) Jag ska dra ut den om det nu är den tanden..Känns som det iaf...

• jennan34

Jo det maler,dunkar o värker så det får bli o ringa runt imorrn då...Har ju gått med det i några veckor o det blir ju inte direkt bättre..

• jennan34

Tack för alla svar!!! Var hos tandläkaren igår akut o fick ta på räkning...800 kr usch...Men det värker fortfarande hoppas det bara är för eftervärk så det inte är inflammerat..

• jennan34

dom sa inte var det var för fel...Ja dom drog ut den..Men ska man verkligen ha ont fortfarande? Drog ju ut den i Måndags...

Svar på tråden Tandvärk