• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym

Du kan vara rätt så lugn, "lökarna" är inte mer sexuellt attraktiva efter en förlossning p g a sin storlek- det är fler sublima signaler som sänds ut ffa till bebisen.

Ja så ärdet väl för alla som fått barn, man kan inte hänga med på allt- bry dig inte om det för så är verkligheten för en nybliven mamma.

• Anonym

Nja visst får hon amma, men medans vi satt o käka frukost idag så kom hon in i köket med ena tutten hängandes från bhn o en halvsovande unge i armen o kolla in min man om han kolla in henne? O så börja hon fråga tillgjort med sexuell ton i rösten om han sovit gott o vad han tycker om sverige..hon totalignorera mig! Skulle inte ni bli svartsjuka lr?

• Anonym

Detta var nog ett av det sjukaste jag sett här inne på FL! Hur kan amning vara sexuellt. Snacka om svartis.

• Anonym

Sorry, kan inte citera er,jag o min syrra e inte så nära varanna som andra systrar av vissa anledningar..hon har flirtat med mina killar förr, o de har satt sina spår..jag e väldigt självständig o behöver inte folks bekräftelse för att veta att jag duger. Men det gör ont när hon ska hålla på. Vill inte säga d till henne. Vi e inte så öppna helt enkelt,

• Anonym

Nej jag ser inte heller amma son nåt sexuellt..det e helt naturlit, men hon e inte privat av sig, hon e alltid där han e..om han sitter vid datorn tex kommer hon o sätter sig nära han i sin mjölkdränkta bh o kjol ( o d e kallt), o frågar han en massa o leker med sitt hår..d e en ganska tydlig signal på att hon e ute efter han lr? O klänga menar jag inte fysiskt utan hon e i hans närvaro väldit mkt..

• Anonym

Han har sagt många ggr att han älskar mig så att nästan gör ont, men jag e osäker ändå, pga att hon har sagt förr att hon skulle kunna ta ifrån min pojkvän om hon ville fast i skojsam ton..jag litar på min man men ändå...han flirtar ju inte tbx, han e bara trevlig mot henne.

• Anonym

Är det fästman eller man? Först står det fästman, sedan man. 
     Jag har också ammat i tid och otid när jag haft nyfödd, inte är det för att jag vill visa tuttarna, det är det minsta man tänker på! Din syster kanske bara vill få följa med och lära känna din fästman (man?) lite mer..

• Anonym

Ursäkta om jag gett många av er fel uppfattning..jag har ALDRIG visat att jag e svartis lr klängig till han( lr till nån utav mina x) för e man för PÅ kan det döda vilket bra förhållande som helst..dom killar jag träffat förr har lämnat mig av anledningen att jag inte ville sära på benen 24/7...jag tycker bara det känns otroligt märkligt att syrran går omkring halvnaken mens lillen sover o hon inte ammar. Hon går ALDRIG annars halvnaken lixom! Så d måste ha göra att min fman e här o hälsar på. Lr e era systrar likadana när era killar e på besök o e jätte nyfikna på dom? Se det ur min synvinkel oxo..

• Anonym

Äntligen! Min fman frågade nyss om min syster brukar gå omkring halvnaken när de har besök hemma o han upplevde även som att hon flirta med han, o hon blev helt ställd o bara mumla o nu har hon kläder på sig iaf ;)

Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman