• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Nej hon bor fortfarande hos mamma o pappa av vissa skäl. Mamma sa att vårat besök har förändrat henne, hon brukar alltid va påklädd annars o e ganska blyg av sig när d handlar om nakenhet..hon ville visa upp sig för min karl helt klart. Fast efter han sa till henne har hon typ undvikit han..tror hon fattar att hon gick för långt.

• Anonym

Nej, ingen har pratat bakom ryggen på henne. Mamma undra på skoj om syrran var intresserad av min karl, för att hon gick omkring o visa upp sig o var där han va hela tin..hon fråga henne om detta o min syster skämdes för detta..så nu har jag han för mig själv ;)

• Anonym

Gud så irriterad jag skulle bli ,skulle bli precis tokig..
    Har "vänner" som är sådära ska visa upp sej & tro att alla tycker dom är snygga osv..
    Usch va jobbiga såna är.

• Anonym

stackars syster!
    hon är tvungen att bo hemma hos föräldrarna med sitt barn, har en massa hormoner som svallar och beter sig skumt, och hela familjen utgår från att hon är en slampa!

• Anonym

Jag förstår dig TS. Din syster verkar ha ett bekräftelsebehov och hon verkar inte bry sig eller respektera att han är din fästman, för hennes stora ego kommer först...tycker att hon är ego som bara tänker på sig och sin situation. Jag tycker att hon verkar ha dålig självkänsla, lite respekt för erat förhållande borde hon ha.....för det är det jag tror du är less på henne för, att hon söker bekräftelse från din kille.....

• Anonym

va?

Anonym (hm) skrev 2009-08-01 23:27:54 följande:

Cypern är väl en ö? Det borde du väl veta om du bor där. Hoppas att du kan komma till ro med alla spöken innan ni reser tillbaks.
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-01 16:28:04 följande:
    Anonym (Sotis) skrev 2009-08-01 16:26:32 följande: Men, man ska inte sluta ta ansvar över sina egna problem som enbart beror på en själv. Man kan inte lägga över ansvaret på sin partner om att; "ja nu är jag svartsjuk BEKRÄFTA MIIIIG annars blir jag ännu mer svartsjuk...."
    Hur vet du att det beror på henne själv, har du sett hur hennes syster beter sig, om någon är flirtig så märker man det, skulle själv bli irriterad om det var mig det drabbade, et verkar snarare vara syrran som är svarsjuk på att TS har en man eftersom hon hållit på så här förut och t o m sagt att hon kan ta hennes man ifrån henne, tyder det på ett sunt sätt.
  • Anonym
    Mopsan skrev 2009-08-01 23:03:59 följande:
    Ehhh hallå ammning??? hon visar upp sig hela tiden genom att amma? hur du kan tolka det som att hon vill visa upp sig är för mig en gåta.
    Eftersom hon annars är blyg tydligen och inte gärna visar när hon ammar eller för övrigt heller halvnaken så verkar det ju onormalt att hon nu plötsligt ska visa brösten och amma inför syrrans man, det tyder ju på att hon vill visa upp sig för honom, varför göra det nu inför just honom när hon absolut inte gör det annars. tyder på ett stört beteende hon är väl svartsjuk för att syrran hittat en man och inte hon och försöker förstöra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-01 21:19:52 följande:
    stackars syster! hon är tvungen att bo hemma hos föräldrarna med sitt barn, har en massa hormoner som svallar och beter sig skumt, och hela familjen utgår från att hon är en slampa!
    Ja, visst är det synd om henne va? Hon får väl gå på krogen med sina hormoner då.
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman