Vad tjänar ni som jobbar deltid eller 75%?
Jobbar 64 procent för att hinna rida också och får då 21000kr netto.
Dyrt att ha häst med tanke på att jag kunde tjäna mer utan honom och slippa 6000 kr i utgift... suck.
Jobbar 64 procent för att hinna rida också och får då 21000kr netto.
Dyrt att ha häst med tanke på att jag kunde tjäna mer utan honom och slippa 6000 kr i utgift... suck.
Mrs Elly skrev 2009-08-03 00:06:02 följande:
Näää jag såg det, trist, men jag hoppas du trivs ändå.
Det som slog mig med ts fråga är hur dyrt det är att ha häst egentligen mutter mutter...
Tjänor 37000 brutto för hela dagen måndag, ledig tisdag, Heldagen onsdag.
Jag är ledig alla torsdagar och på fredagen är jag där två timmar på förmidagen.
Funkar skitbra med jobbet. Jag fick först anställa en person på heltid som har delar av min kompetens. Förut hade hon 27 på kommunen och jag sålde in henne bigtime. Jag mutar ju henne med högre lön och att hon ska köra stenhårt veckans tre fyra dagar så är hon ledig fyra sedan med en lön på 30000. Hon är nöjd
.
Båda vi är sådana att vi hade löner på 75000 om vi var slavar.
Men hon priar barnen och prioreter min lön så jag orkar sköta djuren och sömnen. Sedan har jag många extrajobb bara för att det är så himla smickrande att någon vill betala för vag jag tycker är snyggt!!!! .Mina extrajobb hamnar i kläder och konst och heminredning kanske lite pengar ibland men jag är helt självförsörjande på kläder och heminredning.
Inga pengar i sig med kläder och heminredning för rent sjuka pengar får jag gratis.