Inlägg från: Anonym (samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma)

Rövsmör efter skitande?

Jag har samma som dig TS. Det är ju inte skit som kommer ut i korvform, utan om man tänker sig som att det vore flytningar fast det är brunt istället :S och inte i flytningskonsistens.
    Mina trosor blir alltid bruna under dagen så jag har oftast trosskydd, fast lite längre bak så det skyddar mot det som verkligen behövs...

Jag har fött 2 barn och haft den så här mer sen jag födde andra, så jag får nog helt enkelt stå ut...

• Anonym (samma)

Anonym ( ) skrev 2009-08-03 10:28:35 följande:

Anonym (samma) skrev 2009-08-03 10:08:25 följande:
    Fast det finns hjälp att få! Har man stora problem, som du verkar ha, så prata med en gynekolog eller uroterapeut!
    Å vad kan dom göra? Sy igen rövhålet på mig eller:S
  • Anonym (samma)
    basil skrev 2009-08-03 13:27:08 följande:
    Men det kan väl bara en läkare svara på vad går att göra åt ditt problem, inte vi på fl. Gå inte och lid, sök läkare!
    men suck. jag frågade för att se om någon kanske visste vad man kan göra åt detta problemet, om nu detta var riktat till mig.
    Antar att man inte syr igenom hålet, men vad finns det annars att göra...
  • Anonym (samma)
    Anonym skrev 2009-08-03 13:50:30 följande:
    När fick nu era problem? Under garviditeten eller efter förlossningen? Första eller andra, tredje, fjärde barnet? Vanligt förlöst eller snittad?Och en till fråga - TS säger att det kkladdar. Är det bajskladd? Eller som (sammam) skrev brun vätska?Och vad är egentligen tarmsekret som ngn sa?Har ni jämt så, efter varje toabesök eller bara när ni är lösa i magen?
    Jag kan inte minnas att jag hade det innan jag fick barn, och inte heller efter mitt första barn, så det måste kommit efter mitt andra, som är 10 månader nu.
    Jag födde båda vaginalt och sprack 3-4 stygn med första och 2 stygn med andra barnet i slidmynningen.
    Nej, det är inte bajskladd utan tänk dig som att du fick en mensfläck i trosan fast det är bajs istället.
    Har det varje dag, lite mer när bajset har lösare/mjukare konsistens (alltså inte löst bajs men inte hårda fasta korvar).
    Känns som jag får torka mig med en rulle papper varje gång. Har börjat med våtservetter nu med för att riktigt få det rent men det hjälper inte.
  • Anonym (samma)
    Anonym skrev 2009-08-03 14:02:31 följande:
    Anonym (samma) skrev 2009-08-03 13:55:53 följande:
    Ok. har du frågat någon barnmorska eller läkare om detta? Om det kommer varje dag för dig, kommer det då även när du inte varit nyss på toa? Får du ex alltid bajs på pappret om du går och torkar dig där bak?
    nej, har inte pratat med någon. tycker det är extremt pinsamt och skämmigt...

japp, kan gå och torka mig när som och det kommer alltid bajs på pappret. känns verkligen jätteroligt
Svar på tråden Rövsmör efter skitande?