Vad drömde du om inatt?
och drömmer du drömmar ofta?
och drömmer du drömmar ofta?
Det som är skumt är att jag drömt om dinosaurier förut. Kommer ihåg en dröm jag drömde när jag var runt 12. Då drömde jag att min lillebror (var ju också med i drömmen från inatt!) och hans bästa vän gick på dagiset som vi gick på när vi var små. Då attackerade en dinosaurie, och jag skulle försöka rädda brorsan och kompisen...
Vad är det med dem här dinosaurierna? Vad är meningen med de här drömmarna? ![]()
att en fet tant på minst 200kg satte sig på ett barn, jag vart skitförbannad och lyckades knuffa brot henne, barnet vart ledsen så jag tröstade de, när ja vände mig om hade hon mördat min gubbe som hämnd, jag vart flyförannad såklart och bet i hennes handled och rev bort ett stycke så hon förblödde och dog hon också..
Hmm, nej jag har inte normala drömmar alla gånger
Jag och sambon skulle träffas på en restaurang för att äta. Det va min födelsedag men jag ville inte bli firad. Jag och en annan som jag inte vet vem va, satt på en bänk och väntade på att vi skulla få komma till bordet.
Då kommer en kompis till sambon in och är lite konstig... Helt plötsligt så börjar karusellen snurra. För att komma till bordet så måste man åka karusell. Tänk Tekopparna...
Min sambo kommer till bordet med en förlovningsring! Ingen vanlig ring, dock. På ovansidan är det en liten spindel! Bakkroppenär en liten diamant. Jättesöt va den!
Och in kommer den konstiga kompisen med en tårta! Varför han nu skulle komma med den.. Ja. Den va som en jättestor pepperkaksgubbe och på navlen va ett stort ljus tänt. Sen kommer jag inte ihåg mer!
Jag har en del skumma saker för mig i sömnen...
Jag drömmer typ tokiga drömmar jämt. Det värsta är att ibland drömmer jag om sånt som hänt i verkligheten, fast i drömmen ändras bara 1% av vad som egentligen hände. Så jag kan drömma om ett möte som hänt i verkligheten under dagen, men bara att en kommentar från någon ändras. Blir jättekonstigt ibland. Kan komma till jobbet och känna mig illa till mods p.g.a. att jag tror att jag sagt något jättekonstigt till någon, eller någon till mig, och det är inte alltid man bara kan gå fram och fråga rakt ut.
Annars drömmer jag ofta ny drömmar som sen sitter ihop med andra. Typ jag drömmer en ny dröm om att jag går in i ett hus och så tänker jag "oj, jag känner igen det här, det är ju här där draken bor under bordet" för det har jag drömt en annan gång, sen får jag en flash back av den gamla drömmen, sen spårar allt ur!
Det känns som att jag drömmer i flera timmar varje natt, fast jag vet att det inte ska fungera så!
Att min kompis skulle gifta sig och att de hade en sån där mordgåta på festen.
Drömmer tyvärr emellanåt att jag har varit otrogen och att jag får ångest efteråt... Drömmer varje natt.