Vad drömde du om inatt?
och drömmer du drömmar ofta?
och drömmer du drömmar ofta?
haha inatt drömde man om att en gubbe bröt sig in i min lägenhet, han föröskte på alla sätt och vis och tillslut lyclades han.
Jag hade anmält mig på ett ställe och sen glömt betala medlemsavgift och det skulle jag tydligen få ångra
Jag sprang ut och hoppade ner från balkongen, som tur var så bodde Hogan och hans familj ett hus bort, jag såg hans ungar i fönstret så knackade på, mamman tog emot mig med öppna armar.
Sen är de ett lapp i minnet, nästa är att han hade en superkaxig son som mobbade allt och alla, men islutet så låg vi och hånglade hahaha, sen vart ja väckt humpf
Att jag jobbade på ett sjukhus i Borlänge om amputerade fel fot på en tant. Jag glömde dessutom sterila dukar.
Tror det beror på att jag kollade Hajen igår (= blod och avhuggna kroppsdelar)
Jag drömde för tredje gången på kort tid att jag tappade alla mina tänder.
Det börjar med att små flisor lossnar och sen smulas de sönder som knäckebröd i munnen och jag plockar ut bit för bit tills inget finns kvar.
I varje dröm har det också varit så att jag går till mina föräldrar för att få hjälp, jag ber dem ringa tandläkaren åt mig eftersom jag själv inte kan prata, men de blir kalla och hårda (som de aldrig är i verkligheten) och säger att de inte har tid, att jag får ordna det själv.
Det är faktiskt otäckt. Någon teori om varför jag drömmer så här?