• AnkiFalun

    BIM vecka 35-36, HÄNG PÅ så följs vi åt mot första anhalten ÄL sen BIM!!

    Välkommen alla som vill följas åt mot först Ägglossning sen BIM
    och FÖRHOPPNINGSVIS ++++++++++++
    Själv är jag nu inne på 4 försöket så NU ska det bli BEBIS.

  • Svar på tråden BIM vecka 35-36, HÄNG PÅ så följs vi åt mot första anhalten ÄL sen BIM!!
  • Jna

    Hej! Har bim v. 36... Första försöket med andra barnet :)

  • Jna

    Jag har den 6:e har jag sagt. Vet inte exakt eftersom mensen inte varit helt regelbunden. Jag har haft mellan 29-31 dagar. Så jag räknar på 31 för att vara säker och då blir det den 6:e september.

    :)

  • Lilalady

    Hej! Jag har precis haft äl och tror bim blir 23 augusti. Är inne på andra försöket på barn nummer två. Först slutade i tidigt missfal, typ vecka 4/5.

    Hoppas vi blir några stycken som följs åt här

  • AnkiFalun

    Hej Lilalady.. Välkommen hit :)))
    Här är vi inne på 4 försöket på barn 3.
    Har Linnea som blir 3 i april och Isabelle som blir 1 i dec.
    Hur gammal är ditt barn??

  • Lilalady

    Tack

    Min son är 1 1/2 så vi tycker det är dags för en till! Vill helst ha på våren/sommaren, men sånt kan man ju inte bestämma. Jag har lite strulig och oregelbunden ägglosning så då får man ta det som det kommer

  • AnkiFalun

    Ok testar du med äl test eller? Jag testar med äl test för första gången nu.
    Har gjort 2 test och test strecket är svagare än kontroll strecket så antar att det inte är nån äl än då

  • Lilalady

    Nej, det funkar inte. Då kan jag testa i det oändliga . Men jag får väldiga smärtor vid äl (som oftast) så jag går efter det. Fast vet inte helt om smärtan kommer innan, på eller efter äl. Mensen brukar komma 10 dagar efter jag har haft ont. När förväntar du att få äl?

  • AnkiFalun

    Måndag ska äl vara som jag räknat ut, men mensen har varit 4 resp 5 dagar sen dom senaste 2 gångerna, så då måste ju äl vara senare med, så därför jag tänkte jag skulle testa med äl test denna gång.

  • AnkiFalun

    Har du just have äl nu då? så nu är det bim som väntar :)), Tråkigt med missfall, fick du det förra månaden eller?

Svar på tråden BIM vecka 35-36, HÄNG PÅ så följs vi åt mot första anhalten ÄL sen BIM!!