Inlägg från: Blåklockan79 |Visa alla inlägg
  • Blåklockan79

lära gå skor?

Hur länge måste/bör man ha stabila skor som går upp över vristen som läragårskor gör och när kan man gå över till mer vanliga gympaskor? Dottern är bara 10 månader men går jättebra med bara lite stöd, lika bra barfota som i strumpor som i lära gå skor. Kan jag köpa vanliga gympaskor till hösten här när de hon har nu blir försmå? Någon som vet?

• Svar på tråden lära gå skor?
  • Blåklockan79
    nano skrev 2009-08-03 19:31:05 följande:
    Du menar modeller av skor som går upp lite över ankel? Tror inte ts menar några speciella skor så, tänk på vinterkängor för vuxna typ.Går hon stadigt så borde det väl gå bra, du kan ju försöka hitta ett par på loppis och prova om du är osäker (blir ju inte så dyrt som att köpa nya).
    Precis sånna menade jag Tycker aldrig att min dotter har varit i behov av sånna, men köpte sånna sandaler som första bara för att, beg men jättefina, så det blev inte dyrt alls!

har sett ett par Adidasskor på rea för ca 150:- som jag funderar på att köpa som nästa, inte så dyrt, men då borde det ju funka Tack!
  • Blåklockan79

Sen kan jag tillägga att vi har en läragåvagn, som inte funkar att lära sig gå med, men den är jättekul att lägga böckerna i och plocka ur dem, så en perfekt leksak är det iaf och städar blir det när hon håller på

• Blåklockan79
    vivi85 skrev 2009-08-05 06:11:09 följande:
    Barnen ska helst ha högra kant så det blöir stöd för vristen..jag kör alltid med kavat till mina barn.. de har jättebra skor för nybörjare..här på visko hemma har de nästan alltid ea på några kavat skor, så då blir det inte så dyrt.. ca 300kr kanske..
    Men hur länge? Hon har ett par kavatsandaler som hon använder nu och ett par adidaskängor som går upp när det är svalare ute, men snart har hon vuxit ur de med, så jag funderar på vad jag kan köpa som nästa sko?
Svar på tråden lära gå skor?