• HelenN

snuskprat i sängen

Lagom är bäst... Nån som ligger tyst och man får kolla om dom lever är ju inget kul precis... Men att bli kallad slyna och slampa mm är ju inget som får mig kåt som en båt precis...

• HelenN
    glad i livet skrev 2012-05-31 09:49:55 följande:
    Åh, vad pinsamt att läsa vad jag skrev för snart tre år sen Skäms

Kan dock tillägga att beskrivningar av olika fantasier samt kontraster fungerar bra.   
    Hehe man kan ju  ändras rätt mycket på 3 år... Får nya erfarenheter och intressen!

Hur menar du med kontraster?
  • HelenN
    glad i livet skrev 2012-05-31 10:12:32 följande:
    Kontraster ala ..Min snuskiga lilla docka, Jag älskar dig min slyna osv, .eller kombinera en hård handling med fina ord. Ex örfil kombinerat med beröm och kärleksord.

Det förstärker saker och ting. Och får mig att känna mig riktigt älskad mitt i allt sexande. 
    Ah du menar så! Ok nä men det funkar ju säkert! Det är ju det som är läckert med sex att man testar sig fram och hittar nya triggers
  • HelenN
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 11:01:28 följande:
    Just det! Kontraster. Kombinationen av att hon är både min prinsessa och slyna på samma gång. Hur hårt och rått än något kan låta på ytan så måste värmen och omtanken finnas där. Annars är det bara plumpt.
    Mellan två som verkligen känner varandra och vet var man har varandra funkar det ju kanon! Kanske inte riktigt bra på första dejten
  • HelenN
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 11:22:48 följande:
    Eller rättare sagt när man vet vad som är ok att säga (och göra) oavsett vilken dejt det är. Man kan ju ha talat om vad man gillar innan man träffas första gången. I en del fall så märker man vad personen tänder på rätt snabbt (och en del kvinnor kanske visar redan från första början vad de gillar att höra).

Kan ju bli oerhört fel om man kallar någon tex för slyna som absolut inte vill bli kallad det. Eller inte alls vill ha något prat under sexet alls för den delen, varken dirty eller något annat.  Det gäller att ha en viss fingertoppskänsla för vad som fungerar eller inte.
    Jo precis! Nu är det ju kanon att folk faktiskt vågar (inte alla så klart men många) prata med öppet om sex och att man vågar säga vad man gillar och ogillar... Det är ju kanon!

Precis, eller nåt som upplevt tråkigheter i barndommen, kanske inte uppskattar ett fast tag om halsen osv.... Men kommunikation är ju a-o Och respekt!
  • HelenN
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 12:08:38 följande:
    Som en fin flicka som gör "dåliga" saker kanske .
    Den kan nog många skriva under på.... Syndig hemma, ängel på stan...
Svar på tråden snuskprat i sängen