snuskprat i sängen
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
Hur har ni de?
Pratar ni massa snusk i själva sexakten.. ?
"Knulla mig"
"Jag vill känna din stora kuk i mig"
osv ?
Nya fraser? Vad kör ni fraser?
nja... vi är mest tysta i sängen, det som vi säger är mest rent spontana uttryck att typ " gud vad du är skön" eller liknande...
jag är inte mycket för prat - det stör.
Jag är mer typen : Håll käften och knulla..... *hrm*
Men min man gör jag det inte för han gillar det inte.
Med andra män har jag gjort det och jag gillar det!
Låter gör jag, men att prata känns bara konstigt för mig.
Ibland skulle jag vilja säga nåt dirty för att överraska min sambo, men det är lixom inte min grej.
Ni som inte snackar snuskt i sängen är ot i tråden!!
Massor av härliga stön och du är så jävla skön. Nu ska jag knulla dig. Känner du hur långt inne jag är? Det gillar du va? Åh, det är så synd om dig nu, nu lider du va?
Lilla slampan. Skrik så jag hör dig. Vill du ha mer? Älskar din kåta mus...
Vet inte om det är snuskprat men jag gillar att bli tagen riktigt hårt och ifall det blir för light för mig brukar jag stöna "hårdare hårdare" och när det är tillräckligt hårt så blir det "åh, ja, mer mer, djupare djupare..... aaaahhhh" typ :))
Min karl är mer romantisk av sig och brukar oftast stöna mitt namn och att han älskar mig om och om igen.
Jösses, ja. Klart det skall vara audibelt i sängen, eller vart man nu har sex. Det går absolut inte att vara tyst. Jag måste ge utlopp för min sexualitet och älskar både utvecklade stön och dialog.
Inlägg #4 är inne på rätt spår.
Det kan också vara lättare rollspel som blir spontant och helt oplanerat, att någon högt uttalar en av sina fantasier mitt i passionen. När sexet är så bra så märker jag ofta att mina partners gärna väser fram deras förbjudna fantasier. Det är en otrolig förstärkning av sexupplevelsen.
Fram för ljud och uppeldande dialog under sexet.
Vi pratar la inte så mkt. Men min kille älskar när jag helt spontant frågar ifall vi ska knulla. Kan vara: "Tack för maten älskling, ska vi knulla nu?" Sen ber jag ju honom knulla mig hådare när vi väl har ser. Han däremot snackar ganska mkt. Om min sköna våta fitta och att han älskar att knulla mig. Jag brukar mest be honom hålla käften då och det uppskattas alltid;)
Oh my ...
Jag har en karl som älskar snuskprat - "fyfaaan vad jag ska knulla din kåta fitta nu, känner du hur hård jag är ooooh "
"din fitta är så jävla fin, en riktigt porrfitta måste få slicka lite"
"sug mig, oooh sug min stora kuk"
osvosv .. helt galet vissa kvällar !
Det är väl mest på fyllan nån gång man har snackat lite dirty. Kommer ihåg i början när jag å frugan precis hade träffats, då sa hon KOM I MIG en gång och jag sprutade nog i henne i 2min eller nåt. Det var väldigt uppskattat :)
Anonym (massor) skrev 2009-08-04 23:27:41 följande: