• Kaydina

barn i "koppel", sele med lina

Sele och koppel är skitbra!

Jag har tre ganska täta barn och när jag är gravid har jag så ont av foglossning så jag tar mig knappt fram. Eftersom mina ungar inte gillat att åka vagn från ca 1½ års ålder så har de fått gå i sele när jag varit gravid med nästa. Jag hade aldrig kunnat fånga dem om de stack

• Kaydina
    pysselmajjo skrev 2009-08-06 23:09:19 följande:
    Jag har sett en kvinna gå med sitt barn i sele...på Knalleland, i Sveriges metropol Borås....en förmiddag strax före löning minns jag med...Varför?? Så många invånare är vi faktiskt inte...alla 100 000 är inte där ett par dagar innan löning. Jag funderar på det fortfarande ibland...måhända att jag inte har ett liv...
    Det KAN ju vara så att ungen smiter konstant ( Och jag vet att vissa tycker att man hellre skall uppfostra sin 1½-åring till att inte göra det... :-S ) och att mamman har höftproblem och inte kan springa. Eller precis vad som helst.

Haha, jag vet inte huruvida du har ett liv eller ej men det finns troligen en orsak. Och så länge ungen är nöjd och glad så fattar jag inte hur det kan störa folk ( och nu menar jag folk i allmänhet - inte just dig - jag bara citerar dig och svävar vidare. Bara så det inte blir några missförstånd här ).
    Jag hade också reagerat om ungen låg på golvet och gallskrek medan morsan helt oberörd släpade ungen i koppel genom Knalleland.
Svar på tråden barn i "koppel", sele med lina