barn i "koppel", sele med lina
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
vad tycker ni om det, om ni ser det ute på stan tex?
Jag tycker att det är helt galet!!
Jag skulle behöva det på min tös. Hon är extremt äventyrssugen och skenar iväg.... låååååååååångt iväg....
Men det ser inte speciellt snyggt ut. Fast... bra lösning om man inte har möjlighet att hålla koll på allt. Och jag upptäcker mer och mer att det bara krävs en nanosekund för att fröken ska vara putsväck...
Jag skulle ha förståelse för den mamman på stan....
Då jag jobbade som Nanny i England 1994 användes det flitigt och jag kommer ihåg hur hemskt jag tyckte det var och såg ut. Idag, med egna barn, kan jag dock förstå varför det ibland kan vara hemskt praktiskt!
Ser psyco ut, men jag skulle anta att det barnet behövde det och tycka lite synd om mamman
det var en mamma som hade det i gallerian idag.
Jag tror nog det kan finnas fall där det kan vara den bästa lösningen, men inte när det gäller "normala" barn och familjeförhållanden. Hade vi haft det på vår son hade det gynnat vår bekvämlighet möjligtvis för han var verkligen PÅ och impulsiv och extremt aktiv men den betydligt bättre lösningen var att verkligen lägga ner energi på att lära honom hur han ska bete sig.
Som tvillingmamma kan jag verkligen se poängen. Däremot har vi inte haft något behov än, de får sitta i vagnen och trängas i stället.
vill inte ha men barnens dagmamma ha fått ett av mig till min lilla. hon vågade själv inte förslå det pga av att det anses som Fel. Men hon ha 6 dagbarn, 2 på ett år, en på 2 år, en på 3 år, 2 på 4 år. Och mina lilla sticker så fort hon kan, Jag kan knappt hålla koll och då ha jag bara 2 barn. Det är ju för hennes egna säkerhet