Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

barn i "koppel", sele med lina

Kaydina skrev 2009-08-06 23:18:54 följande:
    Det KAN ju vara så att ungen smiter konstant ( Och jag vet att vissa tycker att man hellre skall uppfostra sin 1½-åring till att inte göra det... :-S ) och att mamman har höftproblem och inte kan springa. Eller precis vad som helst. Haha, jag vet inte huruvida du har ett liv eller ej men det finns troligen en orsak. Och så länge ungen är nöjd och glad så fattar jag inte hur det kan störa folk ( och nu menar jag folk i allmänhet - inte just dig - jag bara citerar dig och svävar vidare. Bara så det inte blir några missförstånd här ).Jag hade också reagerat om ungen låg på golvet och gallskrek medan morsan helt oberörd släpade ungen i koppel genom Knalleland.
    Jag hade nog kunnat vara en morsa som släpar sin gallskrikande unge i sele.... o han skulle verkligen skrika med... för att han inte kan rymma men ist för sele med koppel så e det (typ) karlssons klister i vagnen som gäller.... icke sa nicke att han får gå själv (snart 3 år) totalvägrar att lyssna, sticker vid minsta mikrochans... men mina nerver e räddad av vagnen + selen däri

Hans storebror lyckades med konsstycket att göra ett försvinningsnr på liseberg vid 3-4 års ålder o förkortade mitt liv med minst 15 år på kuppen.... gör inte om det igen...
    Himlen vill inte ha mig och helvetet är rädd att jag ska ta över
Svar på tråden barn i "koppel", sele med lina