barn i "koppel", sele med lina
har nu suttit o läst en del av inläggen,lite spännande allt men framförallt så kunde inte jag gissa att det skulle uppröra så många o att även lika många tycker det är så fel o att man ska hålla reda på sitt barn, ha dom i vagnen osv, visst alla måste få ha sina åsikter, det respekterar jag helt, blev bara lite förvånad över att det var ett så "hett" ämne!
Jag/vi har ett koppel till vår dotter på två år,tycker det fungerar kanon,ångrar inte alls att vi köpte det o visst folk stirrar men då får dom göra det! Men sen så är det ju inte så att jag använder det dagligen,skulle inte få för mig att använda det på henne när vi gör "vardagliga" saker men när vi ska ut o åka tåg tex,som vi gör säkert 3ggr/månaden o man har dotter, hund, resväska plus lite annan packning då är det inte det lättaste att helt enkelt hålla reda på allt, för ett ögonblicks verk o hon kan vara precis vid spåret,där dom flesta vet att det kan hända olyckor, så jag tycker det är perfekt,det är min säkerhet!! Samma sak vid flygplatser,hur mkt folk som helst , ja ni som håller med mig förstår ju hur jag resonerar(hoppas jag:)
Det var min åsikt om det hela!!