Anonym (tyskan) skrev 2009-08-11 16:54:54 följande:
" - Ska vi leka Tredje Riket?" Helt underbar formulering! =) Gud vad härligt! =)) Jag fick mig en funderare där : Det kanske är DET min man är ute efter när han ber mig vara "sådär"=)) Jag kanske ta och , eh...fråga honom. *he he* =) Jag har aldrig riktig fattat varför han vill att jag ska säga grejer som "det ligger mig i blodet att vara såhär" he he. NU vet jag kanske vad han menar med det! tack för tipset Vassasandra!
Jag är glad att kunna hjälpa till. Skulle faktiskt vara litet kul att höra hur det gått för er. Du kanske kan göra ett uppföljningsinlägg i den här tråden eller skriva i min gästbok. Alltid kul med folk som hittar nya infallsvinklar i rollspel. Jag kan bara säga att min lilla tjej som gillade denna lek gick extra in för det med att själv tillverka tidsenlig rekvisita. Visuella hjälpmedel är ibland ovärderliga och för vissa nödvändiga.
Apropå det Tantor skriver så kan jag nämna hur otroligt många killar det är som, i min erfarenhet, tänder på rollspelet mellan sekreterare/chef. Flertalet av mina partners har varit chefer eller företagsledare av olika slag och när sexuella fantasier har kommit på tal så har just sekreterare/chef kommit fram i flertalet fall.
På en svensk arbetsplats vågar killar antagligen inte ens föreslå en sexuell relation med sin riktiga sekreterare för risken att bli indragen i någon trakasseri-härva. Detta gör troligtvis att det finns många killar som har detta som en fantasi som aldrig kommer att kunna utageras på deras arbetsplatser, utan endast med någon annan utomstående.
Men oavsett så är det ett ganska populärt förslag och till skillnad från vad jag trodde att det gick ut på så visade det sig vara väldigt annorlunda. Första gången trodde jag att tanken var att chefen mer eller mindre skulle komma in och begära sex från sin sekreterare under hot om att hon annars blir av med jobbet eller sänkt lön eller liknande.
Så har det inte varit i något av fallen, utan killarna tänder på situationen att deras sekreterare VILL ha sex med dem och att de är så dragna till varandra att de måste ha sex på jobbet för att de inte kan hålla sig. Det handlar alltså inte om något rollspel för dominans & undergivelse, som jag trodde. Inte i min erfarenhet i alla fall.
Det är också ett mycket lätt rollspel att få till, klädsel kan vara nästan hur som helst, även om jag gillar att klä mig på ett visst sätt inför sådana lekar. Lokalen kan även den vara varierad, visst hjjälper det med ett skrivbord, en snurrstol coh en närliggande dörr; men det går utan detta.