-
Jag kan bara bekräfta det Vassandra säger, rollspel är riktigt häftigt, själv gillar jag t.ex. sekreterare, lärarinna, sjuksyster. Lite beroende på humör och vem som skall vara styrande. Kul och spännande är det, det ger även möjlighet att agera ut en del som man kanske tidigare varit lite för försiktig eller blyg för att göra.Vassandra skrev 2009-08-06 12:54:45 följande:Rollspel är hur roligt som helst. Det är varker svårt eller pinsamt som många tror. Många av mina väninnor tror att de är ensamma om att ha fantasier som de vill agera ut, eller att de åtminstone tror att bara tjejer har sådana fantasier.Oj, vad fel de har. I min erfarenhet har killar massvis med fantasier, det bara bubblar förslag ur dem när de väl vågar. Det handlar om att slappna av med sin partner och vara bekväm med att prata om det.Ett populärt förslag från killar är att jag skall vara en sjuksyster och de är patienten. Då hjälper det med en vit kjol, behöver inte vara kort alls; vita nylonstrumpor, höfthållare, vita stilettklackar, vit knäppbar blus och eventuellt vita spetshandskar. Någon liten hätta eller stetoskop har jag inte, men visionen brukar fullbordas ändå. Sedan är det skådespelartalang som sätter in för att skapa stämningen och här hjälper det med att kunna föra en dialog för att se vad partnern vill höra.Det finns massvis med andra exempel, men jag vill inte tråka ut er. Poängen är att rollspel är riktigt roligt och även om det känns ovant första gången så kommer det naturligt efter ett tag. Det kan ta ert sexliv till oanade höjder. -
Vassandra skrev 2009-08-13 12:19:08 följande:Anonym (tyskan) skrev 2009-08-11 16:54:54 följande:I totaly agree, så hett, men klädseln spelar dock en viss roll
Första gången trodde jag att tanken var att chefen mer eller mindre skulle komma in och begära sex från sin sekreterare under hot om att hon annars blir av med jobbet eller sänkt lön eller liknande. Så har det inte varit i något av fallen, utan killarna tänder på situationen att deras sekreterare VILL ha sex med dem och att de är så dragna till varandra att de måste ha sex på jobbet för att de inte kan hålla sig. Det handlar alltså inte om något rollspel för dominans & undergivelse, som jag trodde. Inte i min erfarenhet i alla fall.Det är också ett mycket lätt rollspel att få till, klädsel kan vara nästan hur som helst, även om jag gillar att klä mig på ett visst sätt inför sådana lekar. Lokalen kan även den vara varierad, visst hjjälper det med ett skrivbord, en snurrstol coh en närliggande dörr; men det går utan detta.
, då det är en del av själva rollspelet.
-
Ett annat sätt kan vara att göra det lite mer publikt, spela rollen att man inte känner varandra, råkar bara ses på krogen eller något och sedan ragga upp/bli uppraggad, på väg hem så blir det grovhångel i någon portuppgång som går hett till, alltid med risken att bli "upptäckt"
-
Glad you liked it!Vassandra skrev 2009-08-14 21:08:26 följande:Ja, detta är faktiskt ingen dum idé. Att ta med sin partner på krogen och där utöva rollspelet som går ut på att ingen annan skall förstå att ni redan är tillsammans. Då blir det att försöka ragga upp och få till att gå hem tillsammans. Detta skulle faktiskt kunna vara hur roligt som helst, framförallt om andra krogbesökare blandades in, ovetandes, i rollspelet.Bartenders är självklara att dra in i detta och även besökare som sitter intill. Jag får visionen att göra detta vid bardisken. Tjejen sitter och tar en drink ensam och in kommer Mister Hunk och sätter/ställer sig brevid för att försöka ragga upp denna 'okända' tjej. Under kvällens gång frågar tjejen besökare på barstolarna invid om råd eller säger vad Mister Hunk precis sagt till henne. Bartenders bilr också indragna. Inte så dumt alls. Det är dessutom ett litet mer avancerat rollspel när det är både publikt och involverar andra människor. Skådespelartalang kommer att väga in här.Hm, inte dumt alls. -
Läste en bok för en tid sedan som heter tärningsspelaren, och den skulle man kunna använda lite.
Går kort ut på att båda skriver ner vad som skall hända på lappar och ger dessa ett nummer från 1-6, därefter slår man helt enkelt en tärning för att se vilket rollspel man skall välja. Om både hon och han har skrivit 6 lappar var väljer man båda de lappar som har det nummer som tärningen visar, därefter slår man tärningen på nytt för att se om det blir 1-3 eller 4-6. Blir det de högre siffrorna väljer man hennes lapp, blir det de lägre väljer man hans lapp.
Vad det står på lapparna kan ju vara sex i en portuppgång, chef/sekreterare, lärare,lärarinna/elev, sex i en hiss osv.
Kan bli ganska roligt. -
Quarterback/Cherleader lät ganska kul