Inlägg från: Anonym (new) |Visa alla inlägg
  • Anonym (new)

Rollspel!

Har provat rollspel. Väldigt upphetsande och ett grymt förspel.

Senast så var jag en kille som svarat på en annons att ställa upp som modell för en tjej (min fru) på konstfack som skulle teckna människokroppar.

Till en början så poserade jag med kläder på. Sen kom frågan om jag ville posera endast iklädd underkläder. Lite blyg och försiktig gick jag med på det. Jag fick beröm för min kropp och många kommentarer var "tvetydiga" så att säga...

Sen kom frågan om jag ville posera naken då hon behövde öva på sån teckning också. Även här var jag lite blyg och så men gick med på det. Det kom fler uppskattande kommentarer och frun visade att hon började "gilla det hon såg" så att säga.

Sen kom frågan att hon gärna ville teckna av en man med stånd så hon undrade om jag kunde tänka mig att få stånd. Återigen lite blyghet men samtidigt början till kaxighet så jag runkade upp ett stånd. Jag såg att hon smekte sig själv men dolde det bakom teckningsblocket. 

Jag fick posera mer och sen behövde jag flytta nära så att hon kunde göra en "detaljstudie". Hon sade även att hon behövde röra mig för att kunna göra ett bra teckningsjobb och att ju fler sinnen som involverades desto bättre.

Nu var det hon som började bli lite blyg och jag mer kaxig så jag ställde mig med ståndet nära framför hennes ansikte. Hon kände och klämde på mig samtidigt som jag såg att hon smekte sig själv. Så jag föreslog att fler sinnen kunde användas och tryckte mig sakta in i hennes mun. The rest is history.

Svar på tråden Rollspel!