• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • Madde25

hon skulle passa in i en skräck film....

• BTD

Jag gillar reklamen, det är ingen vacker tjej, men hon ser ut att leva i harmoni.

• Pumpkin

Jag HATAR verkligen den reklamen - tycker hon ser skitläskig ut, och låten gör inte saken bättre

• Pumpkin

Prinsessan Leia skrev 2009-08-06 23:01:24 följande:

hmm trodde inte att så mng störde sig på den jag tycker hon är vacker och häjer alltid ljudet på tv:n när den kommer nån som vet vad låten heter och om den finns och hmm "köpa"??
    Själv stänger jag av ljudet, eller byter kanal. Blir deprimerad av reklamen och låten tillsammans.
  • AnnelieTyresö

Fast jag gillar låten!

• lollisen

Det är ju LÅTEN som är störig som (ursäkta mig) FAAAAN! Blir galen av bjäffset och att höra en gnällig gäll röst.. Usch..

• Vickan I
    Prinsessan Leia skrev 2009-08-06 23:01:24 följande:
    hmmtrodde inte att så mng störde sig på denjag tycker hon är vackeroch häjer alltid ljudet på tv:n när den kommernån som vet vad låten heter och om den finns och hmm "köpa"??
    Apolivas nya reklamfilm med modellen Adina Fohlin är gjord av Johan Renck. Musiken är en gammal folkvisa "Gammalståschans hjärtesuck" med nyskriven text av Music Super Circus. Sången framförs av Sara Assbring/El Perro del Mar.

ENligt youtube då....
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • blinkalilla

Jag tycker att hon är lite läskig.

Men ännu värre är det med den där Mäklarringen reklamens mäklare...uschh måste byta kanal så fort den reklamen börjar, han ser riktig obehaglig ut *ryser*

• sensefield

Är helt livrädd för henne. Sjukt obehaglig brutta =)

Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?