• Prinsessan Leia

Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?

Såg på Aftonbladet att folk är rädda för denna tjej, lr reklamen.
    Att det passar bättre i en skräck film
    Jag känner tvärt om
    Vilket lugn vilken harmoni hon utrålar
    Och låten vaggar mig trygg
    Nå vad tycker ni??

• Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?
  • TjutandeRosen

Folk är väl för vana vid den amerikanska stilen på reklam! Tycker det är härligt med lite kontrast mot det, nordiskt ljus osv. Tycker den är helskön.

• sister82

nej! tycker inte hon är skrämmande. Skönt med nån som inte är så brun. Det är inte bra att sola ;)

• Mamsis

Inte rädd, men den lockar inte till att köpa Apolivas produkter, hon ser ju ut som ett vattensjukt lik.

• Prinsessan Leia

grejen med reklamen är, tror jag iaf att hon ser så grå ut i början är ju för att hon inte använder krämen, men på slutet blir hon ju jätte somrig och färgrik...för då använder hon krämen

• Mamsis

Har jag inte sett.. Men jag vet inte om jag sett hela reklamen någon gång faktiskt..

• nano

Ögonen är så mörka/djupa eller nåt. Det ger mig lite obehagskänslor så nog tycker jag det är lite läskig. Men jag gillar att den sticker ut och spelar på det nordiska.

• mamma20sthlm

Rädd blir jag inte men vilken dyster reklam, Känns bara trist och tråkig och ingen produkt jag vill köpa

Ingen lockande reklam precis men kanske det som är menningen?

Nu kommer ju alla ihåg reklamen och apoteket:) Bra tänkt iaf..Det är en bra reklam på det sättet

• Fillo

Hon är skitläskig, jag byter kanal varje gång hon dyker upp på tvn!

Svar på tråden Är du Rädd för tjejen i Apolivareklamen?