Inlägg från: Mumu |Visa alla inlägg
  • Mumu

Scrapbooking!

Jag är imponerad! Jag letade inspiration till att göra ett eget bebisalbum, och så hamnade jag HÄR!

Nu vet jag vad jag ska handla när lönen kommer, och framför allt, vad jag ska ägna mig åt i sommar, när jag väntar på att bebisen ska titta ut! Tack för alla fina idéer! Det blir nog nån slags lightvariant av scrapbooking för min del, med lite mer av albumtillverkning. Kommer att titta in här då och då och kolla om ni skrivit mer, ni verkar så himla duktiga!

• Mumu

Mer fontfrågor: Hur vet man vilka fonter som har å, ä och ö? Och hur gör ni om den font ni vill ha inte har de bokstäverna?

• Mumu

Smillas mamma, jag har varit in och kikat hos dig. Tycker det var jättefina sidor du gjort, precis som du så tycker jag att det kan bli lite väl mycket med "riktig" scrapping.

Vi håller på med en bok till vår kommande bebis också. Än så länge har vi en sida om oss (mamma och pappa), två sidor om hur magen växer och när vi kände första sparken, smeknamn i magen m.m. och en sida om ultraljud. Det blir nog nån magsida till, för hu vad jag växer!

Det är ju så himla kul att hålla på, och det blir så fint med bara små medel!

Svar på tråden Scrapbooking!