Inlägg från: bambigirl |Visa alla inlägg
  • bambigirl

Scrapbooking!

Jag skulle vilja göra ett fint album av (helst) alla våra kort från bröllopet (typ 200 kort)... Har väldigt dåligt med pengar och skulle helst vilja handla papper och sånt i nån affär, där jag kan klämma och känna... Är panduro grejer bra? Kan man handla på teemarie, har de syrafria grejer? Kan man köpa prylar på typ coop (liknande dekorationer som man annars kan ha på borden när det är fest och använda sig av?

Vill ju helst handla nu på en gång!!! Verkar toppen kul och bara jag har grejerna har jag en hobbie som inte borde vara jättedyr bara man kommer igång, eller?

• bambigirl

Åh, förresten! Glömde säga, alla scrapp-sidor (kallas LO?) ni lagt ut är jättefina! Tycker ni är jätteduktiga!

• bambigirl

Om man har pH papper borde man kunna kolla med den om man fuktar papperet man vill kolla eller?

• bambigirl

Ni har i varje fall lyckats göra mig beroende, har klippt och klistrat två kvällar i rad nu... Kan inte slita mig.

• bambigirl

Kanske... Blir lite nervös för ni gör så fina sidor, jag har inga bakgrunder utan mer lite smådekorationer, som ett lite mer arbetat fotoalbum kanske? Har inte så mycket att arbeta med än heller... Ska nog samla lite mod först

• bambigirl

Hur stor är chansen att man får syrafritt papper om man köper papper på t.ex lösvikt, dvs hur mycket papper är inte syrafritt?

• bambigirl

Får ingen mer lön förrän i slutet av september, så... Men jag ska nog handla lite nånstans, bara lite Men först ska jag ta ed mig det jag har till jobbet imorgon och kolla pht... Vart går gränsen? 7 är neutralt, hur surt kan det vara innan det blir farligt?

• bambigirl

Är det inte sista dagen för denna tråd idag? Den öppnades 24 maj och idag är det 3 månader sen... Vi måste starta en ny kanske?

• bambigirl

Jag, trådar brukar bli stängde efter en viss tid, vet ej efter hur lång tid bara.

Svar på tråden Scrapbooking!