Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking!

Pingus - det finns olika sätt att scrappa... det behöver inte vara för dyrt även om kostnaderna gärna drar iväg. Men låt inte ekonomin stoppa dig bara för det är en underbar hobby och albumen blir till jätte vackra minnen för kommande generationer.

• sambima

Ja, välkommen Janice! Kul att vi blir fler och fler!

Jag fick en massa Bazzills trios idag! SÅ fina är dem. Jag föredrar dem mycket mer än monos, för de ljusaste i monos använder jag inte alls nästan. Så från och med nu är det trios som gäller!

• sambima

Jannice, håller med Garfield men jag tycker också om Alive & Scrapping och den service man får från dem! Där har jag beställt 4pack Bazzill trios och annan cardstock för 19 dollar. Det tog en vecka från att de drog pengar till jag fick hem papprena.

Om du ska köpa bazzills, så har jag sett att swescrap (yahoogrupp) har en swap som startat ikväll, Jag ska just anmäla mig!

www.aliveandscrapping.com

• sambima

har scrappat mera ikväll... bra med os o scrapp =)

• sambima

Hrm... Garfield - jag TROR jag vet vem du e... *skojigt =)

• sambima

Ja, fats jag vet inte om det stämmer - har ju en kandidat men jag vet inte om den åpersonen bor i kalmar... =)

om du läst en presentation av mig på yahoo grupperna (o kommer ihåg, vi e så många) så kan du kanske lätt lista ut fr mitt nick här... det är nån som jag håller kär som inspirerat till nicken.

• sambima

Åh, idag har jag bestämt mig för att ett album ska scrappas i 12*12!
    Jipppiiiiii, ett toppen beslut tycker jag!

• sambima

Kan säga att det tog mig LÅNG tid innan jag fick till en LO. Jag vet ju tema och allt... men det var så svårt... som första gången igen! Men det var hur kul som helst!

• sambima

OJ! Vad tråden förlängts! Har ju inte kollat på hela dagen så tjoff! hur lång som helst!

Kul att fler nya blivit intresserade av hobbyn - den är underbar!

Har idag haft en liten scrappträff här hemma med en annan scrappare. Supertrevligt och så lekte vi med varandras QK dies. Längtar till jul när jag "kanske" får ett alfabet till den. Denna vecka beställer jag fler dies... skoj, skoj!

Det finns fina alfabetsmallar - fast jkag avskyr klipp-pillret med dem så jag föredra som så många andra att skriva ut på papper och lägga in den i designen. Sen finns ju snygga alfabetsstickers. Och så min ultimata dröm: QK bokstävsdies...kan inte julen komma snart?!

• sambima

Morfen:

Jo, det är härligt! Det finns ju större scrapträffar som anordnas... Papprika har ju sina privata. Sen den 30 oktober så ska jag på en träff i Örebro som en tjej ordnar. den träffen är redan jätte stor och det ska komma affärer dit för att sälja varor också. =)

Gå med i olika diskussionsforum - kanske finns det fler scrappare i din närhet?! Det är toppen tt låna varandras saker, stämplar, punchar osv... så slipper man dubbelköp och kan lägga pengarna på andra scrapsaker!

Svar på tråden Scrapbooking!