Inlägg från: garfield |Visa alla inlägg
  • garfield

Scrapbooking!

Kajsan:
    JAg brukar skriva ut på en matchande pappersbit och klistra in på layouten... KAnske samma färg som jag har på fotomattan bakom kortet.

Gör jag en rubrik kan det hända ibland att jag skriver ut spegelvänt och skär ut bokstäverna. Men det tar tid...

Kram

• garfield

JAnnice:
    Jag har beställt från alive and scrapping. Snabbt, säkert och billigt. Beställer i stort sett allt mitt scrapbookingmaterial från USA. Jag har handlat från two peas också.

Jag använder också fotofix till allt! OCh så en liten limpenna. Pritt lim är syrafritt och går också att använda. Det kan man köpa i all bokhandlar. Men jag rekommenderar varmt fotofix!

• garfield

Var på bröllop idag så jag är lite seg idag.... Innan dess speedscrappade jag ett album till bruden.

• garfield

Jo, Hon blev nöjd... Men kanske inte med alla korten jag rotat fram

• garfield

Det går att skriva ut på vellum. Skrivaren klarar det. På de flesta skrivare kan man ändra inställningen på pappret....

• garfield

Har ni nära att G-kås? DÄr säljs fotolappar 500 för 8.95!!! Jag brukar bunkra när jag är där. Man kan säga att jag är beroende av fotofix

• garfield

Tin och Trolls mamma:
    Nja, inte direkt... Man kan ju hitta lite klistermärken och kanske någon mönstersax ibland. Det är så olika vad de fått in för några grejor. en gång hittade jag fiskars mönstersaxar för 8.95 styck... Men man hittar massor med andra roliga saker där. Åker ni förbi Svenljunga? I Sevnljunga finns www.dreamcottage.nu och där finns massa saker. Öppettider står på deras hemsida...

Sambima: Nej det tror jag inte att de har.

• garfield

Sambima:
    Jag kallar det också Ullared... Men tänkte kanske att G-kås var mer gångbart *skratt*

• garfield

Morfen...

Jag tycker att colormailer är bra och har hyfsade prsier. Proprint har suverän kvalite på sina bilder, men är lite dyrare. Båda firmorna har väldans snabb leverens!

• garfield

pH ska helst inte vara under 7... Över är OK...

• garfield

Är ni uppe och scrappar ikväll eller

• garfield

Jag skall också scrappa lite bebiskort... Måste ju träna *skratt* Men det är till min sambos lillasysters barn....

Svar på tråden Scrapbooking!