• regnbågspappan

Dildo i röntgen

fler än mig som fått konstiga blickar i tullen på flygplatser när ni haft era leksaker i väskan?

• Svar på tråden Dildo i röntgen
  • Airlee
    Airlee skrev 2009-08-08 02:03:05 följande:
    Var kan du utläsa att mamman lärt ut något om sexleksaker?
    Ah, såg nu vad RP skrev.

Men liksom, det är väl inget osunt i att ens föräldrar vet att man har ett sexliv, vore ju mer oroväckande om de blundade för det.
  • Anonym

föräldrar och barn SKA blunda för varandras sexliv tack

Airlee skrev 2009-08-08 02:04:10 följande:
    Ah, såg nu vad RP skrev. Men liksom, det är väl inget osunt i att ens föräldrar vet att man har ett sexliv, vore ju mer oroväckande om de blundade för det.
  • Airlee
    Anonym skrev 2009-08-08 02:04:59 följande:
    Det står inte i lagen så vitt jag vet.
  • regnbågspappan

det e väl knappast om buttplugs hon har lärt mig utan att man inte ska behöva skämmas för någonting.. det där med buttplugs det har jag faktiskt lärt mig själv.

• IssaBL
    Det är därför jag säger att deras barnbarn anländer med storken. Själv har jag bara blivit fet.
  • regnbågspappan
    min mamma e sååå skön hmm NÄÄÄÄ inte på det sättet du tror utan kewl vi kan snacka om allt och hon berättar gärna om sitt sexliv för mig och det stör mig inte så varför skulle jag inte kunna berätta om mitt för henne
  • Anonym (theoneandonely)
    ASG
    IssaBL skrev 2009-08-08 02:11:03 följande:
    Det är därför jag säger att deras barnbarn anländer med storken. Själv har jag bara blivit fet.
    regnbågspappan skrev 2009-08-08 02:09:28 följande:
    det e väl knappast om buttplugs hon har lärt mig utan att man inte ska behöva skämmas för någonting.. det där med buttplugs det har jag faktiskt lärt mig själv.
  • Ulf Harrys Farsa

Såg ett par tanter i 45års åldern som hade packat skoj grejjer i väskan, tror det var i tullen på Zakhyntos som tullarna började asgarva när dom såg "gurkan" med dom tre batterierna passerade på skärmen framför :)

• Anonym

På en del platser så är ju sexhjälpmedel olagliga då där kan ju en viss försiktighet krävas...

• Anonym (snicksnack)
    Anonym skrev 2009-08-08 13:03:22 följande:
    På en del platser så är ju sexhjälpmedel olagliga då där kan ju en viss försiktighet krävas...
    Nej, det du har i din handväska kan du lugnt ha kvar.
Svar på tråden Dildo i röntgen