• regnbågspappan

Dildo i röntgen

fler än mig som fått konstiga blickar i tullen på flygplatser när ni haft era leksaker i väskan?

• Svar på tråden Dildo i röntgen
  • regnbågspappan
    Anonym skrev 2009-08-08 13:03:22 följande:
    På en del platser så är ju sexhjälpmedel olagliga då där kan ju en viss försiktighet krävas...
    ja jag har rest i de flesta länder och kulturer medmina leksaker och aldrig råkat ut för något.. turister är viktiga
  • Anonym

Var det inte en turist som fick sitta ett dygn i finkan för att ha haft en dildo med i bagaget när han landade någonstans i Alabama..?

• plastpojken
    Anonym skrev 2009-08-08 02:04:59 följande:
    föräldrar och barn SKA blunda för varandras sexliv tack
    IssaBL skrev 2009-08-08 02:11:03 följande:
    Det är därför jag säger att deras barnbarn anländer med storken. Själv har jag bara blivit fet.
    nästa gång ni träffar ett barn. Ta med er boken Håkan bråkan och bebismysteriet och läs för barnet... då kan ni få en lätt pinsam upplevelse och garanterat följdfrågor! HAHAHAHA....
  • Lebowski
    Anonym skrev 2009-08-08 23:00:09 följande:
    Var det inte en turist som fick sitta ett dygn i finkan för att ha haft en dildo med i bagaget när han landade någonstans i Alabama..?
    Nej, det var det inte.
  • Im The One And Only

No.. får bara fina leenden

• regnbågspappan

Åhhh nu vet vi hur du blivit gravid det e dildona ;)

• Im The One And Only

Japp, egen gjorda är dom också

• Pentra
    regnbågspappan skrev 2009-08-08 01:09:51 följande:
    hahaha usch what a waste...sist jag reste hade jag 4 st 2 dildon och 2 buttpluggs.. va skitkul att se tullarns min han titta på skärmen, titta på mig sen titta han på skärmen igen och så mig så kom det ett litet leende.. min morsa gick några bakom mig och jag skrek till henne tror han såg mina leksaker mamma..
    Jag garvar mig fördärvad! Får magkramp! Rakt i krysset sas!
  • Kullamannen

Anonym (...) skrev 2009-08-08 01:12:10 följande:

Min kompis jobbar som säkerhetsvakt på flyget och hon har berättat om incidenter av detta slag... Gubbar som kommer med jättedildos i bagaget som de tar upp av misstag så alla hinner se osv
    Måste väl ändå vara ca gånger vanligare att det är tjejer som har dildos med sej (ca 95% är hetro).

Sedan fattar jag inte varför ni skall ha med er leksakerna i handbagaget??? Vi packar alltid ner dom i det incheckade väskorna.
  • misp
    Kullamannen skrev 2009-08-11 09:21:58 följande:
    Sedan fattar jag inte varför ni skall ha med er leksakerna i handbagaget??? Vi packar alltid ner dom i det incheckade väskorna.
    Men ibland kanske man reser lätt och enbart har handbagage, inget incheckat? Om man då anser att dildon är en av de absolut nödvändiga sakerna att ha med i sin lilla väska så har man ju inget val.
  • Anonym
    Kullamannen skrev 2009-08-11 09:21:58 följande:
    Anonym (...) skrev 2009-08-08 01:12:10 följande: Måste väl ändå vara ca gånger vanligare att det är tjejer som har dildos med sej (ca 95% är hetro). Sedan fattar jag inte varför ni skall ha med er leksakerna i handbagaget??? Vi packar alltid ner dom i det incheckade väskorna.
    incheckade väskor röntgas också.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-11 11:10:50 följande:
    incheckade väskor röntgas också.
    Det vet jag väl fast då kopplas dom ju inte till dej som person på samma sätt....
Svar på tråden Dildo i röntgen