Mirakeltråden - del 9
Postis, skaffa något bärverktyg (förslagsvis trikåsjal) till Vidar så har du händerna fria till att hjälpa Arvid och fixa och greja med annat samtidigt som Vidar blir buren.
Postis, skaffa något bärverktyg (förslagsvis trikåsjal) till Vidar så har du händerna fria till att hjälpa Arvid och fixa och greja med annat samtidigt som Vidar blir buren.
JAg har ju egen bil numera så jag är på om jag bara kan.
Malla, det finns kuratorer på BVC, som är vana att prata med föräldrar som tycker precis det du tycker är jobbigt. (Och du, man är inte en dålig förälder för att man inte orkar allt alltid)
Vi började dagis igen igår efter sex veckors sommarlov. Maken och pytte var förbi i måndags för att säga hej. Jag hade beräknat extra tid för lämningen... Ungen rusade in och vinkade lite förstrött till mig och hade en superdag! (Även om det blev blöja på)
Mysgos, man får inte ha några kända genetiska sjukdomar. Sedan är inte all kortvuxenhet ärftlig heller utan det kan ske spontana förändringar. (Och lika troligt som att donatorn haft en okänd genetisk defekt så kan ju hon som blev inseminerad haft det)
Mysgos, inte dvärg, kortvuxen! Fö se mitt förra inlägg.
*kul*
Och min svärfamilj är kort ändå...
*oups* Dubbelkollar kalendern och inser att jag inte kan 10/6. JAg jobbar.