Inlägg från: syster anna |Visa alla inlägg
  • syster anna

Mirakeltråden - del 9

Tack för att du fixade en ny tråd Mysgos! Hoppas ni får en bra dag på dagis .

Singha; håller tummarna att din fot blir bra!

Glömde skriva i gamla tråden:

GRATTIS i efterskott till JsN & Snigels Ida! {#lang_emotions_flower}

Här är det finfint, har haft en väldigt bra första semestervecka, går in på min andra vecka idag. Vi var ju på Kolmården i onsdags, kanondag ! Sen hara vi badat, åkt båt, lekt, badat & åkt båt . Emellan varven så flyttpackar jag också .

• syster anna

Snigel: jag glömde ju, det var din blogg på babyblogg jag menade ...

Är Nena i Sverige nu? Hade ju vart himla kul med en träff! Men ska vi inte ses nån gång snart framöver? Eller finns det inget intresse?

• syster anna

Snigel: Nej, jag såg det. Synd.

Här är det regn. Ska snart ut å gå. Sen hämta flyttlådor. I Em ska vi med svägerskan & make o kika på barnvagnar, KUL! Förresten, vi tömde våra konton igår o köpte utemöbler i trä . Jättefina!

• syster anna

Singha01 skrev 2009-08-11 21:53:19 följande:
     Jag är också sugen på en träff. Vi pratade ju om Arboga förra gången vi sågs. Skulle det kunna vara nåt??
  • syster anna

Glömde visst att skriva en kommentar till citatet;
    Ja, gärna. Arboga känns bra, lagom avstånd, iaf för oss .
    Är du sugen på att fixa till nåt?

• syster anna

Singha: har inte schema för okt än. Lämna förslag ni, så lägger jag ledigt den helgen vi ska ses (när jag lägger in schemat på jobbet)!

• syster anna
    Singha01 skrev 2009-08-13 21:18:29 följande:
    Men då kollar jag församlingsgården imorgon. Annars får vi ses hemma hos oss.
  • syster anna

Bestäm datum ni, jag lägger in schema på jobbet den 24:e när jag är tillbaka från semestern.

• syster anna
    Mirakelträff 17/10 i Arboga
    Singha + 2 barn
    Horribly + 2 barn
    Syster Anna & Wilmer
  • syster anna

Jag kände att jag ville göra något mer på min sista semestervecka innan jobb & flytt drar igång, så jag bokade igår en stuga i Sälen. Jag & Wilmer ska vara borta 2 nätter. Bara vara, inga måsten. Så snart åker vi, ska bara äta frulle & packa ner maten.

Svar på tråden Mirakeltråden - del 9