Inlägg från: frollan |Visa alla inlägg
  • frollan

Brio Sing

Har en Sing och ska nu sälja min. Ingen fjädring som sagt, liten liggdel våran son växte ur sin redan efter 4mån. Sittdelen har tre konstiga lägen, varken fullt liggläge eller fullt sittläge. Jätte kort suflett fick gå och köpa en att förlänga den med, och så är den sååå himla bred mellan bakhjulen Medmeramedmera...

Enda pos med singen är nog den stooora varukorgen.

Vi ska köpa en teutonia Cosmo (är med svänghjul) och troor den är kanoon.

Lycka till i vagnletandet!

• frollan
    SAJM skrev 2009-08-13 07:01:51 följande:
    Jag är supernöjd med singen. Har använt den ca 7v. Kan inte gnälla. Tycker liggdelen är lagom stor (jfr med UJ). Den är otroligt lättkörd. Att den är bred tycker jag både har fördelar och nackdelar. Fördel-störst går först! Vill du tränga dig runt mig eller ner och kladda på min bebis så räkna med en påkörd tå :). Nackdel - ja det kan vara bökigt i mindre butiker. Har inte än varit med om att inte komma igenom en dörr.
    Måste bara varna för äldre hus, de har oftast smalare dörrposter. Jag kom inte in hos min BM när jag skulle på efterkontroll, Och singen går inte att dra upp eller ner för stolramper som finns i vissa trappor då bakhjulen är för breda och framhjulen för smala
  • frollan

Haha, inte stolramper utan STÅLRAMPER ska det ju stå,

Svar på tråden Brio Sing