• Anonym

Fertilitetsmonitor

Har använt clearblues fertilitetsmonitor under några menscykler men den har aldrig visat max-utslag. Kan man ha ägglossning fastän den inte går upp på max? Den visar hög under ca 10 dagar.

• Svar på tråden Fertilitetsmonitor
  • Anonym

Tack för ditt svar! Ska vänta några dagar och se vad som händer, annars hör jag av mig!

• Anonym

Vet du förresten vad det är monitorn läser av på stickorna? Går det efter strecken som blir? Normalt brukar det vara två streck på stickorna för mig, ett starkt och ett som varierar i styrka. Den här omgången visas bara ett starkt streck och inget mer. Tycker det verkar lite skumt men monitorn måste väl läsa av nåt annat för min har iaf gått från låg till hög utan att strecken ändrats. Men något max har ännu inte visats och jag är på dag 18. Fortsätter väl att testa ett tag till......

• Anonym

Försökte ringa idag men det fanns ingen som pratade svenska när jag ringde.
    Har en liten fundering kring m-symbolen. ..Första två gångerna jag använde monitorn så blinkade m-symbolen några dagar innnan mensen men de sista två gångerna så visas ingen m-symbol. Vad beror det på? Har läst i instruktionsboken men hittar inget svar.
    Snart stoppar jag undan monitorn för den verkar inte funka iaf.

Svar på tråden Fertilitetsmonitor