• Anonym (Eva)

    .nakenbad - hur funkar det?

    Var för första gången på ett nakenbad tillsammans med sambon i helgen. Lite ovant var det att ta av sig alla kläder men det kändes härligt att sola och bada näck. Tyckte dock att sambon fluktade rätt bra runt omkring sig. Och visst blev han rätt så kåt.. Och det blev jag med. Vi hade skönt sex sen. Det fanns en del både singlar och par som fluktade på oss också. Nu undrar jag, är det att man fluktar mycket på nakenbad? Och att man blir lite extra kåt av alloa nakna kroppar? Eller är "vana" nakenbadare mer avslappnade och "avsexualiserade"? Skulle vara kul med synpunkter från er med erfarenhet". är det t.om vanligt att man knyter5 sexuella kontakter på nakenbad?

  • Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?
  • Anonym (Naturist)

    Kul att ni gillade det

    Jag och familjen är enbart på naturistbad och badar, vi är oftast på Åhesta, söder om stockholmoch badar, vi har varit naturister i 5-6 år nu.
    Och självklart finns det inget som helst sexuellt med i bilden när vi badar, vi beter oss precis som på en textilstrand, dvs man badar och solar.
    Har även träffat en annan familj där som har barn i ungefär samma ålder som våra, och vi sitter och pratar precis som vanligt när vi är där.
    Så för "seriösa" naturister så finns det ingen som helst sexuellt med att vara naken på en strand.
    Har även vart runt på olika naturistcampingar i sverige och det är samma sak där faktiskt.

  • Anonym (Eva)

    Anonym (Naturist) skrev 2009-08-10 12:40:59 följande:


    Kul att ni gillade det Jag och familjen är enbart på naturistbad och badar, vi är oftast på Åhesta, söder om stockholmoch badar, vi har varit naturister i 5-6 år nu. Och självklart finns det inget som helst sexuellt med i bilden när vi badar, vi beter oss precis som på en textilstrand, dvs man badar och solar.Har även träffat en annan familj där som har barn i ungefär samma ålder som våra, och vi sitter och pratar precis som vanligt när vi är där.Så för "seriösa" naturister så finns det ingen som helst sexuellt med att vara naken på en strand. Har även vart runt på olika naturistcampingar i sverige och det är samma sak där faktiskt.
    Kunde nog tänka mig det. det var antagligen vi som var "nybörjare" . Men det var verkligen otroligt härligt att få vara så som gud skapade en! Och visst såg vi även hela familjer med barn och mor/farföräldrar. Så helt klart att vi gör om det. Ver faktiskt inte om man fixar bikini när man nu testat detta.
  • Kullamannen

    Vi har också varit på nakenstrand och i alla fall jag blev extra kåt av att bli utittad av tjejer samt se andra par nakna. Nu hade vi som ni grymt härligt sex när vi kom hem.

  • Larsgubben

    Grattis till att du/ni har upptäckt naturismen. Min fru och jag var förra veckan på naturistbad i skåne och där vi var fick man vara ifred, så det är olika beroende på var man är och vilka som är där.

  • Anonym (bär ner mig till)

    tips på nudist ställen - naken bad -
    i 08 området??

  • Larsgubben

    Anonym (bär ner mig till) skrev 2009-08-10 19:45:44 följande:


    tips på nudist ställen - naken bad - i 08 området??
    Testa Ågestabadet.
  • Anonym (Eva)

    Vad kul att åtminstone några hittade den här tråden! Vore ännu roligare om fler kom hit....Härligt ju med folk som uppskattar nakenbad erotikst eller bara befriande....
    Jag har inga tips på nakenbad i 08-området, men om någon däremot befinner sig söderöver...;Skanör. Där var vi. Superfint vatten , strand och om man vill vara lie privat, in i vassen.

  • Larsgubben

    Anonym (Eva) skrev 2009-08-10 21:02:53 följande:


    Vad kul att åtminstone några hittade den här tråden! Vore ännu roligare om fler kom hit....Härligt ju med folk som uppskattar nakenbad erotikst eller bara befriande....Jag har inga tips på nakenbad i 08-området, men om någon däremot befinner sig söderöver...;Skanör. Där var vi. Superfint vatten , strand och om man vill vara lie privat, in i vassen.
    Härligt
  • regnbågspappan

    ja Ågesta är en favorit för mig och många andra, all blandning av åldrar och kön.
    kanske lite OT men där och även på många andra nudist/naturist ställen finns det faktiskt ställen man kan smyga ivägom det är mer än bad och sol man vill ha. Ågesta har sin busskog till vänster om själva badplatsen om man står och tittar ut över mälaren. e väl mest gay men även en del hetero cruising. INGET rekommendera för barnfamiljer alltså fast på badplatsen är det självklart fluktning men inget som är störande eller så.

Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?