Inlägg från: Kullamannen |Visa alla inlägg
  • Kullamannen

.nakenbad - hur funkar det?

Vi har också varit på nakenstrand och i alla fall jag blev extra kåt av att bli utittad av tjejer samt se andra par nakna. Nu hade vi som ni grymt härligt sex när vi kom hem.

• Kullamannen
    MiaLau skrev 2009-08-11 01:06:50 följande:
    hahah okej, jag har inget emot nakenhet, men jag vetefaan om jag vill visa mig naken. har lite svårt för att visa mina fläskiga valkar.. hahaha... och då vet jag heller inte vad alla där skulle tyck om mig m jag gick omkring i i linne och trosa =)
    Men går du inte på vanliga badställen heller då? För det är väl inte på musen dina valkar sitter?
  • Kullamannen

Anonym (Naturist) skrev 2009-08-11 10:29:42 följande:

Kan bara hålla med dom som sagt det tidigare, den kroppsfixering som man ibland kan uppleva på textilstränder existerar inte på en naturiststrand, alla är sig själva, och det är väldigt skönt och befriande faktiskt, min hustru är ganska kraftig och hon HATAR att vara på textilstränder, men hon känner sig helt bekväm i Ågesta där vi badar
    Är det inte mycket "runk-gubbar" som går runt där? Någon berätta det i en annan tråd.
  • Kullamannen
    Larsgubben skrev 2009-08-11 13:53:22 följande:
    Det är nog olika beroende på var man är. Min fru trivs inte på badet i Lidköping, men älskar det på Backåkra, där man får vara mer ifred.
    Jag menade just att det är så på Ågesta....
  • Kullamannen
    regnbågspappan skrev 2009-08-11 15:37:25 följande:
    som jag sa tidigare i tråden finns det ett cruising ställe i skogen i Ågesta men nere på stranden är det ju inga runkgubbar
    Står gubbarna och runkar helt öppet där i skogen då?

Minns på Mellbystrand där jag varit att det alltid står några gubbar uppe på strand-dynorna (ca 50-76 m från havet) och försöker hålla kuken lite styv hela tiden för att visa upp sej (?).
  • Kullamannen
    MiaLau skrev 2009-08-11 19:11:16 följande:
    får man behålla kläderna på på nudistbad? eller blir folk typ sura då?
    Men varför skall du ha kläder på dej för?
  • Kullamannen
    MiaLau skrev 2009-08-12 14:19:06 följande:
    känns bara olustigt =)
    Men då skall du väl inte vara på en nakenstrand alls då...
  • Kullamannen

Anonym (kille26) skrev 2009-08-12 23:57:09 följande:

så då kan ju ju köra där då... hål som hål... då har du ju ytterligare 18(?) hål att välja på
    Tror regnbågspappan hellre väljer de 18 pinnarna....
  • Kullamannen
    MiaLau skrev 2009-08-13 20:25:21 följande:
    jag vill oxå känna på dne där avslappnade stranden =)
    Då är det bara att plocka av sej!
    På en sådan strand är det inte som en vanlig strand där man visar upp sej med silicon mm, slappna av med andra ord!
Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?