Autism - länktips, behandlingsmetoder osv 5
Vaccineras man vid 5 år ålder? vi har inte ens blivit kallade dit och M fyllde i maj!
Vaccineras man vid 5 år ålder? vi har inte ens blivit kallade dit och M fyllde i maj!
hm....
Jag måste säga att jag nog inte kommer att fortsätta ge M omega 3 så länge influensan pågår
Jag tycker M har konstant trotsålder .....
Är det någon härifrån som ska på BAN träffen imorgon?
Länge sen jag skrev nått vettigt men nu har jag nått vägs ände med mina tankar
M är så svullen igen om magen, har mer eller mindre samma som innan vi började med GF/CF diet
och hon har ont nästan varje dag
Hon har inte gått upp i vikt utan stått still coh blivit längre så hon borde verkligen inte ökat midjemåttet( hon är rätt stor så många reagerar inte på att hon är svullen)
Mycket strul med magen också, förstoppningar och små små harpluttar.
Vilket skiljer sig från hur det var innan dietet, då var hon lös jämt.
Eksemet som hon haft hela livet på rumpan, fult, rött och ilsket
Ett eksem som ingen läkare kan förstå att hon har ju där! Inkl läkaren på autismcenter, hon hade inte sett nått liknande
Det eksemet vart bättre ett tag isamband med att vi tog bort gluten och mjölk
Nu är det jätteilla, har varit det länge trots alla möjliga försök att få bort det.
Min känsla i magen är att det är nått mer hon inte tål men vad? kan man på nått sätt få svenska läkare att skriva remiss för samma prover som scanlab gör?
Alla de "vanliga" allerigproverna är tagna och utan anmärkning
Vad gör jag nu? hur ska man gå vidare med detta?
Idag är hon ännu mer spänd, det är som en trumma! Hade hon varit smal och tunn hade man sett bättre hur svullen hon är, nu syns det inte för utomstående eftersom hon är så kraftig.
Helt sjukt, har gett henne lite magmassage nu och det släppte det värsta men vad jag lider med henne just nu
Små barn med kolik ger man ju ibland akupunktur, kanske man kan testa det?
Finns det ingen som fått tag i en vettig lkare i Sverige som kan i alla fall lite om kost och autism?
Jag känner mig väldigt utelmnad och ifrågasatt just nu
Vad kan jästsvamp ge för symtom menar läkarna?
jag har också hört det och glömt bort det
Funderar kring M´s mage så mycket, hon har så himla ont