• Ina511

Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10

Jag träffas gärna för en mammamiddag snart igen! Det var väldigt trevligt sist och nu kanske ännu fler trevliga damer kan joina oss =)

Förslag på datum:

lördag 3 oktober: Ina511

De två efterföljande helgerna kan inte jag åtminstone (och då får ni ju såklart inte boka in nåt )

lördag 24 oktober: Ina511
    lördag 30 oktober: Ina511

• Ina511

Verkar som att den 31/10 är det datum som gäller. Hoppas vi blir fler! =)

Mammamiddag:

lördag 31 oktober
    Ina511
    Sarajane (om jag hittar barnvakt)
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova

Skulle vara roligt om vi fick till en tvillingträff hos Bassekatt & co också framöver. Kanske kan hitta nån dag i november då. Vi får väl återkomma om den saken :)

• Ina511

Ja, vad roligt att vi verkar bli ett gäng, fler fler!

Pico: Om du orkar åka ut till Tyresö så har vi en gästsäng här hemma som är ledig

• Ina511

31/10

Mammamiddag:

lördag 31 oktober
    Ina511
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova
    (Yret, förhoppningsvis!)
    Pico (?)
    Oio (?)

• Ina511

Pico: I vår förening går det att hyra övernattningsrum med dubbelsäng och tillgång till kök med kyl & frys, micro och spis och toa och dusch. Det kostar 200 kr natten. Om bara du behöver sovplats har vi en extrasäng här hemma. Bara att säga till! :)

• Ina511

Pico: hehe, inga problem Du är välkommen! Dessvärre är sängen i rummet bredvid vardagsrummet och ingen dörr finns, så det blir nog inte mycket till sovmorgon. Ta med öronproppar!

Så hur gör vi? Ska vi träffas med barnen på dagen och köra middag på kvällen? Basse, är lokalen ledig? Eller kan vi vara någon annanstans? =)

Jag gör en fylla-i för träffen också, så får vi se om vi är några som vill/kan träffas.

Håller med Pico, kanske är bra om vi kan boka bord eftersom vi verkar bli en del folk. Vad vill ni äta?

Libanesiskt
    Mongolian barbeque (buffe med wokat, sushi och annat)
    Annat förslag?

lördag 31 oktober

Barnträff (ev Nacka):

Ina511

Mammamiddag:

Ina511
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova
    (Yret, förhoppningsvis!)
    Pico
    Oio
  • Ina511

Kanske lika bra att stryka barnträffen på dagen då och försöka hitta nåt datum längre fram då fler är friska och tillgängliga, eller vad sägs?

Middagen då...hittade det här:

www.tabbouli.lunchinfo.com/page/4

Nån som har varit där?

Recensionerna är väldigt bra (visserligen lär de väl inte publicera några dåliga på sin egen hemsida, men även på alltomstockholm.se var det mest väldigt bra recensioner www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article20462.aos)

Vilken tid ska vi boka till då? Kl 18, för tidigt el för sent? Och är det några fler som vill hänga med eller vet att de inte kan komma som anmält intresse förut?

Ina511
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova
    (Yret, förhoppningsvis!)
    Pico
    Oio

• Ina511

Skönt att höra att hon har det bra på hälsohemmet! Ja, för min del äter jag gärna på mongoliska om vi får Yrets sällskap!

Jag hade tänkt boka bord ikväll, vi är ju 9 stycken om alla kommer och det är nog bra att boka i god tid. Tyck gärna till under kvällen om möjligt, ni andra, så vi får oss ett bord.

• Ina511

Lite sen kanske, men ändå :) Tack alla goa damer för en jättetrevlig lördagskväll! Det var ett väldigt välkommet avbräck från vardagens bestyr. Säger som många andra, roligt att vi har så mycket att prata om fast vi ses så sällan. Och det är inte bara tvillingar vi pratar om heller

Håller med om att vi borde försöka boka in en barnträff snart. Och ett 3-årskalas så småningom.

Pico: Tack själv för besöket! Det var jättekul att prata med dig och höra hur ni har det och att det är ganska likt vår vardag. Bara att hojta om du behöver en sängplats nån mer gång Och jag hör av mig när vi åker norrut nästa gång, så vi får se hur ni bor.

Yret: Tänker på dig {#lang_emotions_heart}

Kram på er alla!

Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10