• BasseKatt

    Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10

    Här hittar ni listor på kommande träffar i Stockholmsområdet för oss som i vanliga fall hänger i tråden för "TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007".

    Det är alltså träfflistorna som ligger här (datum, tid, plats etc för träffarna), det dagliga snacket och diskussionerna hittar ni i ursprungstråden ovan.

    Låt oss fortsätta träffas och ha det mysigt med våra barn!!!

    Här finns de gamla trådarna:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23012089.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m26063878.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28847498.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31647162.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32905747.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35402582.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38416795.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41498083.html
    Del 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

  • Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10
  • BasseKatt

    Vi fortsätter väl här?!
    Det har ju varit lite dåligt med träffar sista månaderna - vi får skärpa oss!

    Vad sägs om att planera en ny mammamiddag så här när skolstart och hösten närmar sig?! Det var ju snart ett år sedan sist...
    Vad säger ni?

  • Ina511

    Jag träffas gärna för en mammamiddag snart igen! Det var väldigt trevligt sist och nu kanske ännu fler trevliga damer kan joina oss =)

    Förslag på datum:

    lördag 3 oktober: Ina511

    De två efterföljande helgerna kan inte jag åtminstone (och då får ni ju såklart inte boka in nåt )

    lördag 24 oktober: Ina511
    lördag 30 oktober: Ina511

  • Sara Jane

    Hej!

    Vad sägs om tvillingträff lördag den 3 oktober?

    Jag och Lisa skulle vilja berätta mer om vårt pågående projekt och samtidigt träffas! Tyvärr har vi inte förslag på någon lokal för närvarande så om någon har förslag på ett bra ställe man kan träffas på (hyra) vore det super!

    Tvillingträff 3 oktober
    Sarajane
    Komandiva

  • Sara Jane

    Mammamiddag Yes!

    lördag 3 oktober
    Ina511

    lördag 24 oktober
    Ina511

    lördag 31 oktober
    Ina511
    Sarajane (om jag hittar barnvakt)

  • Sara Jane

    Får nog dra tillbaka tvillingträffsplanerna den 3 oktober, inte för att intresset varit överväldigande men iaf . . . . .

  • prinsessanfrida

    Hej! Oj jag har inte hittat hit förren nu! Kan inte 3 oktober för då är det RHODOS! Men är det någon som vill följa med på detta den 22 oktober?

    SAGOLIK MAMMAKVÄLL PÅ JUNIBACKEN


    På sagolika Junibacken får vi under kvällen bland annat lyssna till, skratta med och fråga Louise Hallin, barnmorska och terapeut, om råd och tips. Louise känner du säkert igen från Knattetimmen i SR P4 eller från SVT och TV4.

    Thomas Lundqvist, framgångsrik VD, rapporterar från ”andra sidan” som kvällens enda inbjudna pappa. Han drar paralleller mellan ledarskapet och föräldraskapet på ett matnyttigt och underhållande sätt.

    Vi lottar också ut fina priser och när du fylld av nya intryck, inspiration och bubblor går hem i oktobermörkret får du en lika välfylld goodie-bag med dig i handen.



    Visst låter det trevligt? Ta med dig dina mamma-kompisar och njut!


     


    Läs mer om kvällens innehåll och deltagande företag på www.mammakvall.se




    Tid: 21/10 kl.18.00 eller 22/10 kl.18.00.


    Plats: Junibacken på Galärvarvsvägen, Djurgården i Stockholm


    Biljetter: 345:- inkl. piccolo m mousserande vin, middag, kaffe & sötsak, goodiebag.


  • BasseKatt
    Frida: Jag vill gå! Men vi ska ha dop på söndagen, så ju tidigare desto bättre tror jag. Sedan får jag väl börja pumpa, så lillkillen klarar sig med pappa under kvällen...
  • BasseKatt
    Mammamiddag Yes!

    lördag 3 oktober
    Ina511

    lördag 24 oktober
    Ina511

    lördag 31 oktober
    Ina511
    Sarajane (om jag hittar barnvakt)
    BasseKatt

    Tänkte försöka gå på underBARA barnmässan den 3:e. Har inte varit där tidigare, så det vore kul. Nån som vill haka på?
    Tholi ska till Lissabon ons-sön med nya jobbet, så mammamiddag då passar inte så bra. 24:e är kvällen före dopet, så det passar inte heller tyvärr... Håller tummarna för att vi ska bli fler den 31:a!!!

    Vill vi ha nån träff snart (JA!), så kan vi ju alltid hyra vår lokal. 200kr blir ju inte så mycket om man är några stycken som delar...
Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10