ÄD på KS Huddinge Del 5
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Då ska jag hålla tummarna för er.
Amelie, nej det är ju inte så lätt att få någon annan läkare att skriva ut medicin som jag ordinerats. Han ordineratde mig trombyl och vid ett plus att jag skulle gå över på fragmin. Fragmin kommer jag inte ta och jag fick dessutom aldrig något recept på det när jag var på utredning då det inte var aktuellt med ÄD just då. Istället för trombyl som jag även ordinerats kan man ju köpa albyl på apoteket och dela en tablett i tre eller fyra delar.
Hoppas du får svar på sköldkörteproverna snarast. Jag fick inte heller gå vidare med IVF då mina FSH värden var jättehöga
Hallå allihop,
Vill bara meddela att allt är bra med min lillkille i magen, han väger nu 947 gram. Så söt är han, nu kan man se lilla snoppen klart och tydligt. "Noche" ultraljudet gick bra och jag träffade läkaren efter som sa att det är bra, nästa ultraljud blir tillväxtultraljud i vecka 32. Mitt blodtryck ligger bra också 110/70 så allt är toppen.
Många soliga kramar
Bette