• Pinky81

Var leker man i Bredäng?

Öppna Förskolan i Sätra är jätte fin, där är det mycket större barn iofs men förskolan där jag själv jobbar går dit flera gånger i veckan med både stora å små barn!
    Man kan gå in å fika, värma mat å besöka toalett eller leka ute i parken, där finns det även djur att titta på!

Jag har själv varit mamma ledig nu å besöker AspuddsParken flitigt... den kan jag rekomendera även om man måste åka Tbana om man inte vill gå en bit!!! Där e det garanterat mycket barn varje dag, hela dagarna =)

Lycka till

/Pinky81

• Pinky81
    Pinky81 skrev 2009-08-12 21:15:06 följande:
    Öppna Förskolan i Sätra är jätte fin, där är det mycket större barn iofs men förskolan där jag själv jobbar går dit flera gånger i veckan med både stora å små barn!Man kan gå in å fika, värma mat å besöka toalett eller leka ute i parken, där finns det även djur att titta på!Jag har själv varit mamma ledig nu å besöker AspuddsParken flitigt... den kan jag rekomendera även om man måste åka Tbana om man inte vill gå en bit!!! Där e det garanterat mycket barn varje dag, hela dagarna =)Lycka till/Pinky81
    glömde skriva att parken i Sätra kallas Kulan ;)
  • Pinky81

Alla får besöka Aspuddsparken!!!

Det är en stor park med klätterställningar, gungor, 2 inhängade parker för mindre barn, en stor plasdamm, djur man får klappa ibland å sen ett cafe med toa/skötrum, micro, lekrum å man kan köpa allt från saft å kaffe till glass å piroger å bakverk!!!

Jätte jätte fint å man kan spendera en heldag där!!!

/Pinky81

Svar på tråden Var leker man i Bredäng?