• Anonym

Tråden för oss som gilla analsex

För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

• Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Anonym

Kan de vara här min man varit sista veckorna, han tjatar om det mer för varje dag, från att vara 0 lite och inte alls intresserad, till att inte prata om annat, nu dröjer det en månad innan vi ses igen, men blir det åka av. Då ska han få a-sex så han svimmar.

Kanske jag får testa på honom med, någon som har några tips hur man får hans ända att bli lite mer villig, nu är det enkelriktat hävdar han och vågar inte ens testa.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-24 11:47:11 följande:
    Kan de vara här min man varit sista veckorna, han tjatar om det mer för varje dag, från att vara 0 lite och inte alls intresserad, till att inte prata om annat, nu dröjer det en månad innan vi ses igen, men blir det åka av. Då ska han få a-sex så han svimmar. Kanske jag får testa på honom med, någon som har några tips hur man får hans ända att bli lite mer villig, nu är det enkelriktat hävdar han och vågar inte ens testa.
    Sug av honom, smek pungen o låt fingret liksom bara vila mot. Kanske får ta myrsteg. Sen kanske du kan låta fingret glida lite fram o tillbaka. Lite mer o mer för varje gång liksom...
  • Anonym (Mee like)

Jag tycker det är jätte skönt att rida min partner...Även bakifrån,ståendes på knä då alltså...Orgasmen vid anal sex är bara så jäkla skön.helt annorlunda än en "vanlig " orgasm..

• Anonym (amatör)

Anonym (Mee like) skrev 2009-08-24 22:52:51 följande:

Jag tycker det är jätte skönt att rida min partner...Även bakifrån,ståendes på knä då alltså...Orgasmen vid anal sex är bara så jäkla skön.helt annorlunda än en "vanlig " orgasm..
    Håller med dig att orgamsen är annerlunda, fast på ett skönt sätt!
  • Anonym

Anonym (amatör) skrev 2009-08-24 23:55:20 följande:

Anonym (Mee like) skrev 2009-08-24 22:52:51 följande:
    Håller med dig att orgamsen är annerlunda, fast på ett skönt sätt!
    A6-orgasmer är mer kraftfull enligt mig... Känns som det är mer nerver som drar ihop...

Och kom igen nu allihopa vi måste hålla upp tråden nu.. För vi vill ju studa ut alla fördomar som folk har ang. A6.
  • Anonym (hygien ^^)

ett tips till er som analsexar!
    tänk på att bakterierna där bak kan ställa till det ifall det kommer in i f*ttan.
    så när jag o min karl brukar sexa där bak, då innan han ska komma (vill inte att han sprutar in i analen) så drar han ut den, sen spottar jag/häller på lite olja på hans k*k, torkar "sexigt" av med papper/sängkläder innan han kommer in i f*ttan.
    vill ju inte skapa obalans eller nått sånt.

kör på alla därute! ;)

• Apmor2

Anonym (hygien ^^) skrev 2009-08-28 19:49:15 följande:

ett tips till er som analsexar!tänk på att bakterierna där bak kan ställa till det ifall det kommer in i f*ttan.så när jag o min karl brukar sexa där bak, då innan han ska komma (vill inte att han sprutar in i analen) så drar han ut den, sen spottar jag/häller på lite olja på hans k*k, torkar "sexigt" av med papper/sängkläder innan han kommer in i f*ttan.vill ju inte skapa obalans eller nått sånt.kör på alla därute! ;)
    inte så bra tips, saliv o olja tar inte bort några basilusker. Om man vill ha den i fittan efter den vart i stjärten så ska han tvätta kuken ordentligt inte med saliv eller olja!
  • Carpe diem1981

Anonym (anal kåt ;)) skrev 2009-08-21 12:00:50 följande:

ja den erfarenhet jag har är att man försöker när ens partner är som kåtast, vi säger att du rider av honom och drar ur den och pressar upp den i din anal tror jag knappast han säger nej mitt i akten eller teesa han ett tag innan som jag gjorde om det går, sen när han har märkt att hey de där va riktigt skönt,porrigt kanske han får mer smak som min fru fick ;) lycka till
    finns ju dock dom som inte anser "porrigt" vara upphetsande utan snarare tvärtom! Hade min man pressat upp något mitt i akten utan att jag var förbered så hade jag bett honom fara åt helvete, men det är jag det!
  • Anonym (A6)

Provade för första gången för ett par veckor sedan med min underbara kille som var väldigt mån om mig :) frågade hela tiden om det gjorde ont... Jag kan inte påstå att jag tyckte så mkt om det, kanske bara för att det var första försöket... Men jag vill gärna tycka om det för då har man ju något att göra när man har mens :P Vore ju kanon!

Något tips för att jag ska kunna njuta mer av A6?

• Anonym

För att inte behöva upprapa oss kanske vi skulle kunna skriva en tips-lista till alla vi som vi gilla analsex, så lägger jag upp det i det blå sen.

Tips och tänka på inför analsex.

* Ta god tid på er.
    * Använd rikligt med glidmedel ibörjan
    * Slappna av

Fortsätt gärna på listan.

Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex