• Anonym

Tråden för oss som gilla analsex

För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

• Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Anonym

Av att döma av den här tråden analsexas det rätt rejält i vårt avlånga land. Nice

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-14 22:37:58 följande:
    Av att döma av den här tråden analsexas det rätt rejält i vårt avlånga land. Nice
    Det tror jag med... Och har ni märkt en sak.... Inte en ända som inte gillar analsex har skrivit här... *peppa-peppa-ta-i-trä*
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-14 23:02:31 följande:
    Det tror jag med... Och har ni märkt en sak.... Inte en ända som inte gillar analsex har skrivit här... *peppa-peppa-ta-i-trä*
    De är fullt upptagna med att basha snubben i tråden om blygdläppar
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-14 23:33:49 följande:
    De är fullt upptagna med att basha snubben i tråden om blygdläppar
    Hihi den tråden måste jag missat...
  • Anonym

Har ni sett att våran analtråd tillhör dom hetaste debatten....

• xx and yy
    Anonym skrev 2009-08-14 23:02:31 följande:
    vi som inte gillar analsex får ju inte vara med här.Jävligt bra sätt för ts att skaffa sig en bra uppfattning . Uppfattning om hur många tycker inte om analsex.
  • Anonym

"I wish my wife was this dirty"

• Anonym

Analsex i missionärställning (med variation på benen) är det bästa sättet, helt klart! Bara pojken kunde komma hem någon gång :P

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-14 23:56:59 följande:
    Analsex i missionärställning (med variation på benen) är det bästa sättet, helt klart! Bara pojken kunde komma hem någon gång :P
    Någonstans i Sverige just nu analsexas det troligtvis
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-15 00:52:39 följande:
    Någonstans i Sverige just nu analsexas det troligtvis
    Ja men inte är det här iaf...
Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex