Ålandstråden aug-> 09
Ny Ålandstråd!
Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m46314600.html
Kalendern: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46338928.html
Ny Ålandstråd!
Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m46314600.html
Kalendern: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46338928.html
hoppar över hit då!
hänger på
Får jag haka på här i tråden, som ålänning man är . Hängde med ett litet tag förut, men dataanvändandet går verkligen i perioder för min del...
Hoppas det är ok om jag hoppar in nu iaf, eftersom jag en tid bara läst o begrundat vad alla andra skrivit. Känns lite snokigt o vill hellre ge mig till känna nu
Kollade i nya trådar och ser där att den här tråden finns där. Hängde med i Ålandstråden förr men sen vet jag inte vad som hände, orkade inte riktigt. Men jag hoppar gärna med igen om det går bra.
alla är välkomna för mig iaf Ni som bor nära mig, åskade det inatt (eller ca 4 tiden)??? jisses vilken smäll,måste ju vart åskan,det blixtra sen något......nå iaf så sov 3 av 5 här inte bra,så lagom pigga nu.............
Jo det åskade till som sjutton en gång runt 04.25 eller nåt sånt. Efter det sen så mullrade det ju bara lite så vi somnade nog om som tur var. Som tur var så vaknade bara jag, mannen och äldsta dottern, skulle vart värre om dom små vaknat för dom är inte lika lätta att få att somna om och det är ingen höjdare att ha massa barn i sängen som trängs.
cecese: T sov bredvid mig så hon böka på hon med och jag och P.....men de 2 andra verkar sovit helt ok...........nehe om man sku försöka röja upp lite leksaker här igen............ha en fin dag!
Röja upp här borde vi också men jag har noll ork till sånt.... nå det ska väl snart vända.
Jag är oxå sån som mest glider runt här men sällan skriver nått, borde kanske bli mer aktiv...
Lite sur, skulle ringa o anmäla vår 2 åriga dotter till småbarnssimmet och parkverksamheten i Godby eller Haraldsby, men allt var fullsatt!! Undrar vad man ska hitta på med henne nu då, känns som om hon behöver komma iväg lite o leka med jämnåriga till hösten.
Hmmm varför är det en svart kant till höger på skärmen/bilden/bakgrunden på datorn........ser ut som den blivit för liten för skärmen typ..........någon som vet hur man fixar det?