Ålandstråden aug-> 09
Ny Ålandstråd!
Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m46314600.html
Kalendern: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46338928.html
Ny Ålandstråd!
Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m46314600.html
Kalendern: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46338928.html
Antingen blåa eller röda Jag var på väg till butiken med inköpslistan i högsta hugg så jag koncentrerade mig inte i början när hon sa varifrån hon ringde. Ja ni vet när man är i andra tankar så glömmer man helt bort vad människan hette när den presenterade sig.... Men det blir nog bra
Jag var också med på 24 häromveckan men det var kanske mer frivilligt fast ändå inte. Jag kan inte va normal med en kamera i ansiktet, då gillar jag radio bättre, blev ju övertalad att va med i steel fm i ett program förra veckan tror jag det var. Om man nu ska välja var man ska synas och höras i medierna så är radio bäst haha.
Men VEM är det som fyller på tvättkorgen i vårt badrum hela tiden?! gör inget annat än tvättar känns det som..
Vår tvättkorg fylls också på alldeles för fort ... och nu har jag ju inte så mycket plats att torka tvätten på längre heller, eftersom vi flyttat ... så nu hinner den ju nästan aldrig bli tom längre.
Jag funderar på en torktumlare men vet inte om det skulle hjälpa direkt... Det är ju bara jobbigt nu på hösten och vintern när man inte kan hänga ute kläderna i trädgården.
Här är det också överfullt med tvätt hela tiden, blir väl så när man är 6 pers i familjen. Det är iaf lite bättre på sommaren när vi har massor med torkutrymme (8 fulla maskiner får rum att torka utan problem) och 2 maskiner. Just nu har vi bara 1 tvättmaskin i bruk för det finns inte vatten draget till den andra och vi har 2 torkställningar med vingar samt flera snurror med nypor till strumpor och annat smått. Så med lite tur kan vi få rum att torka 4 maskiner iaf på en gång.