Inlägg från: Kullamannen |Visa alla inlägg
  • Kullamannen

Hur onanerar ni? (tjejer)

Anonym (komnurå) skrev 2009-08-13 16:16:00 följande:

Använder mr rabbit. har ännu inte lyckats komma på något annat sätt. har aldrig onnat med (enbart) fingrarna. Har vibben på klitoris, dildon i fittan och om jag vill komma riktigt fort kan jag smeka med ett finger på området mellan klitoris och slidöppningen. grymt skönt. undrar lite över er som onanerar med bara fingrar hur fort det går för er. har ju försökt ett antal ggr att onanera med bara fingrar. skulle ju underlätta vid sex om man kunde tilfredställa sig själv under tiden med. Men har alltid så bråttom så jag ger upp efter bara nga minuter. Så hur lång tid tar det eg?
    Vissa tjejer klarar bara av att använda surr som hjälp, sådan är min också.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-19 08:41:34 följande:
    jaha oj, det är "leksaker" som ska till alltså? Men vilka, hur börjar man? Var ska man köpa dem? Hör till dem som aaaaldrig skulle gå in i en affär och köpa en - diskret på nätet får det bli isåfall. Men var ska man leta?
    Du kan vara lugn, sexshopperna som finns typ Martinshop eller kondomeriet är fulla av tjejer som tittar och känner på olika dildos, äckelgubbarna finns inte där.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-19 08:59:04 följande:
    Nej nej, äckelgubbar bryr jag mig inte om. Mer de andra tjejerna, som kanske råkar vara mina elever, eller kompisar, eller kompisars döttrar....:DHar du nåt nättips?
    nackdelen med att köpa på nätet är ju att du inte kan känna på saken och bedömma om det kan vara något för dej. Men är du inte så kräsen så duger det säkert bra.
    Martinshop vet jag finns på nätet med samma namn och se på slutet.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-08-29 09:14:30 följande:
    Jag onanerar alltid när jag duschar, tar av munstycket och sprutar på klittan, känns nästan lite som att bli slickad, mums! Annars pullar jag klittan med fingrarna och stoppar upp ett par fingrar i fittan brukar inte ta så lång tid att komma Funderar på att skaffa en rabbit Verkar som de flesta diggar den Fasen nu blir jag ju kåt
    Wow! Du onanerar varje dag alltså? Är du singel eller har du sådant sexbehov?
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-14 13:09:50 följande:
    Ja i stort sett varje dag Jag är gift och har barn och får även underbar sex av min man vilket såklart inte kan jämföras med onani Älskar hans hårda kuk långt inne i mig samtidigt som han pillar på klittan. Älskar att bli slickad också. Nja antar att jag har ett stort sexbehov
    Hihi vi är nog rätt lika du och jag... Jag onanerar nästan varje dag jag med även om jág har en sambo som jag har grymt bra sex med!
    Älskar att slicka hennes härliga fitta länge och sedan få köra in min stora kuk i henne. Men när hon somnat efter vårat härliga sex så kan jag runka ganska snart efter.

Har du blivit påkommen någon gång? En rabbit är du väl värd! Min har en sådan och den är grym enligt henna och hon använder inga andra sätt.
  • Kullamannen

Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:16:59 följande:

Jag rider min dildo i analen samtidigt som jag smeker klittan.Superskönt eftersom min sambo inte vill hjälpa mig därbak
    Förstår han! Dte luktar ju faaan med analsex! Har man en fitta skall man väl använda den, det är mycket skönare!
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-15 22:30:56 följande:
    Luktar det inte när du skiter då ,och då använder du ju hålet
    Nej inte lika mycket! Varför vilja känna skitlukt när det kan dofta härlig fitta som det gör när man har normalt sex!?
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-16 11:56:52 följande:
    Hur jag onanerar har ju ändrats massor genom åren. Jag började nog när jag var typ 10 år Då var det mer att jag och kompisen lekte att vi hade sex och låg och tryckte oss mot varandras klittor utanpå kläderna. Men jag minns att jag kände mig varm inuti på nåt sätt:) Började sen gnida mig mot ett gosedjurs ansikte och det gjorde jag nog varje kväll innan jag somnade då. Sen var jag mycket på biblioteket och där upptäckte jag sexböckerna med lite bilder i någon gång i mellanstadiet. Jag brukade ofta med småsyskonens blöjor ner på bilblioteket och gå runt med den lite kissig varm o våt. Och jag hade blöja samtidigt som jag red på handikapp hadtaget som man fäller ner brevid toan. Det där med blöja gillade jag nog för att det blev mjukt o varmt. Senare i högstadiet brukade jag o samma kompis jag lekte sex med kolla på hennes pappas porrfilmer o onanera i deras vardagsrum. Vi satt oftast i varsig sackosäck o pullade med fingrarna samtidigt som vi kollade. Minns att vi såg tjejsex och då insåg vi att vi kunde hjälpa varandra med att slicka o smeka. Jag skuklle nog säga att det var då min äkta sexlust vaknade till liv=)Idag när jag onanerar är det oftast framför en spegel med min mr rabbit, eller så filmar jag med filmkamera när jag onanerar och sen tittar på det. Vilket leder till att jag blir sugen igen=) Sen brukar jag lägga ut dom filmerna på youtube. Älskar tanken på att andra ser min våta fitta=)Tjejen som jag var kompis med förr träffar jag fortfarande o det blir fortfarande mys när vi ses=) På nåt sätt ser vi det inte som sex utan att vi bara leker som vi gjorde som barn. Min sambo vet inget om det. Å vi tjejer pratar inte om det heller utan det bara blir så när vi ses. Vi fikar o pratar, sen råkar vi hamna i säng o slicka varandra, sen är det inget mer med det=)Men vad jag blev kåt nu. BLir nog en sväng nu=)
    Jag spelar också in en massa filmer när jag onanerar och lägger ut på nätet. Vill du byta filmer med mej? Skicka ett mess så får du min mail mm.

Hmmm kan du verkligen lägga dom på youtube? det är ju inte tillåtet att visa något naket där.
  • Kullamannen
    Pentra skrev 2009-09-17 19:55:48 följande:
    Anonym (Inga saker.!) skrev 2009-09-17 18:41:21 följande:
    Några tips?kanske?Skaftet på eltandborsten vibrerar ju ordentligt. Kanske lite för intensivt att lägga mot klitoris för vissa kanske, men... Sedan har vi ju den välkända summern, som man vanligtvis använder när man kollar ström eller letar elfel. Den ger även bra klitorismassage. Slå på tyst läge men med summerläge på mobiltelefonen, stoppa den i trosan och be någon ringa dig gång på gång. (Skämt å sido...)Dessutom finns det ju speciella hårborstar där skaftet är en fördold massagestav. En sk. ?Vib hair brush?. Ytterligare ett tips är att ta ett bad och skruva loss duschmunstycket från slangen, ställa in den perfekta strålen och låta vattenstrålen massera/vibrera klitoris under vattnet. (En stund i badet så här och jag är i "himlen" iaf. )
    Hur menar du med "summern"?
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-19 13:07:05 följande:
    Jag ska absolut införskaffa en rabbit Mannen tycker också den verkar kul
    Jag älskare min sambos rabbit också! Surrar så gott på ollonet, gör din kille likadant?
  • Kullamannen

Advokat Camilla skrev 2009-09-22 10:33:56 följande:

Variation förnöjer.... olika varje gång *S*
    Ja du verkar vara en riktig livsnjutare när det gäller onani du! Vi sitter i samma båt, varför inte njuta så mycket det bara går.
    Är det du på bilden? Snygg i så fall!
  • Kullamannen

Ta du åt dej av det! Och varför inte passa på att nuta lite nu innan någon av dina studiekompisar kommer som sist? Själv sitter jag på jobbet och får vänta.

• Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-22 19:35:51 följande:
    det är faktiskt ingen ovanligt att man har svårt att komma vid samlag, många gånger är det lättare med onani men förstår inte riktigt varför.
    Stämmer!
    Jag tror att jag bara varit med om att en på ca 15-20 har kunnat komma den vägen.
  • Kullamannen

Anonym (Gnidare 4) skrev 2009-09-23 10:37:56 följande:

JAg kommer varje gång när ja har sex!! Har väldigt lätt för att komma, kan ta lite lång tid ibland, men oftast brukar ja o killen va ganska synkade faktiskt o kommer oftast tillsammans!! Härligt!!!
    Var glad för det! Du är inte så vanlig vad jag har märkt, Det flesta jag träffat har man fått slicka eller hjälpa med dildo för att de ska få orgasm.
  • Kullamannen

Jag brukar också retas lite innan jag väl sätter igång. Jag brukar föra in ett finger och smeka g-punkten medan jag slickar för fullt på klitoris.

• Kullamannen

mrs Elliott skrev 2009-09-24 17:44:25 följande:

Med mig själv . Himla trevligt .
    Hur gör du då?
  • Kullamannen
    regnbågspappan skrev 2009-09-25 08:11:47 följande:
    fan va du gillar denna tråd.. Sitter på jobbet my ass enjoy lol
    Det kan du ge dej på! Är så härligt småkåt när jag kommer hem sedan...
  • Kullamannen

Anonym (dito) skrev 2009-10-19 11:15:02 följande:

Tack för tipset om eltandborsten. Provade precis och det funkade ju jättebra, så skönt.
    Det funkar även på killar...
Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)