Hur onanerar ni? (tjejer)
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Använder mr rabbit. har ännu inte lyckats komma på något annat sätt. har aldrig onnat med (enbart) fingrarna. Har vibben på klitoris, dildon i fittan och om jag vill komma riktigt fort kan jag smeka med ett finger på området mellan klitoris och slidöppningen. grymt skönt.
undrar lite över er som onanerar med bara fingrar hur fort det går för er. har ju försökt ett antal ggr att onanera med bara fingrar. skulle ju underlätta vid sex om man kunde tilfredställa sig själv under tiden med.
Men har alltid så bråttom så jag ger upp efter bara nga minuter. Så hur lång tid tar det eg?
antingen med en liten vibrator eller fingrarna..brukar smeka både clitoris och ha fingrar i...
anonym( komnurå) jag kan komma på ca 1 minut med fingarna men då måste jag köra riktigt snabbt =)
Anonym (komnurå) skrev 2009-08-13 16:16:00 följande:
Ni som endast kommer om ni onanerar med vibrator. Kan det gå för er om er partner tillfredtsäller er med fingrarna (enbart)?
Nä jag kommer inte om min kille "fingrar" mig. Kommer bara till första steget av min orgasm. För att trilla över kanten behövs lite "surr". Det brukar uppstå nån slags frenesi på killarna när det står klart för dom att dom, enbart inte kan ge mig orgasm. Dom ska till varje pris lyckas. Har försökt förklara att jag inte har nån orgasmhets. Jag njuter VÄLDIGT mycket ändå.
Fast när jag tänker i omvänd situation så förstår jag dom och deras huvudbry.
Jag fingrar! Bestämmer själv om det ska gå fort eller om jag tar tid på mig. Ibland vill man ju dra ut på det, när jag är väldigt kåt så känner jag et sug i fittan, då åker dildon fram, är ju underbart att ligga på rygg med den i bott och vibrationen på samtidigt som ett par våta fingrar glider över klitoris...
min man är bättre med sin mun, tunga och fingrar än vad jag själv nånsin kommer att vara konstigt men sant!..och helt underbart!!
onanerar typ aldrig.
Min klitoris blir så överstimulerad om man bara nuddar den, så det är inte skönt!
Bara kittlas ;)
Ganska jobbigt faktiskt..
Skulle gärna oxå kunna nå den sjunde himlen!