• Disan

Trånar du efter andra än din partner? (Läs ts)

Inspirerad av alla poly- och otrohetstrådar man ramlar över här inne.

Min fråga är alltså, i ert nuvarande förhållande (eller ett tidigare förhållande om du är singel) har du då trånat efter ngn annan samtidigt som du är säker på att du vill leva med din partner och att du älskar honom/henne?

Med tråna menar jag ökat intresse, sexfantasier, fjärilar i magen, kan inte sluta tänka på personen i fråga.

Skriv gärna en kommentar också!
    Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trånar du efter andra än din partner? (Läs ts)
  • Disan

Någon mer som vill dela med sig?

• Disan
    Anonym (Japp) skrev 2009-08-14 19:18:36 följande:
    Lustigt att en sån här tråd dyker upp just nu. Ja, jag är i den situationen. Jag älskar min sambo och vårt liv tillsammans, men just nu (för första gången sen jag träffade min sambo) finns det nån annan som finns i mina tankar. En vikarie på mitt jobb. Han är mycket yngre än mig, men jisses vad han triggar min fantasi.
    Härligt ju! Passa på att njuta av den nyförälskade känslan! Hihihi!
  • Disan
    Anonym (Nunna) skrev 2009-08-16 01:00:16 följande:
    Eftersom min karl nekar mig sex och har så gjort i 4 år så JA, jag fantiserar konstant om andra. Fast det är såna här löjliga fantasier om kändisar iofs, så det räknas kanske inte Innnan, när vi hade sex gjorde jag det inte.
    Oj, din stackare... Hur kommer det sig att han nekar då? Jobbigt...
  • Disan
    Thaleya skrev 2009-08-29 20:29:55 följande:
    Jag visade tråden för min sambo att det händer ju lite då och då inget man kan rå för. Och han sa att han aldrig ens tyckt en tjej sett mer än okej/bra ut sen han träffade mig, inte blivit ens attraherad. nu känner jag mig elak, hoppas han inte blev ledsen.
    Ja, det är ju inte lätt om man tycker olika. Vet faktiskt inte ens vad min karl tycker om det hela. Tror att han är som din karl, han ser liksom inte andra än mig.
Svar på tråden Trånar du efter andra än din partner? (Läs ts)