• Nattsaga

Dumpad för en katt

Oj! Kan ni inte försöka hitta en lösning med katten, det finns förmodligen en anledning till varför katten kissar överallt på golvet, kanske ni borde ta itu med det och sedan ta itu med erat förhållande, för det låter lite extremt (tycker jag) att flytta ifrån p.g.a det här. Jag vet inte men jag tycker ni borde sätta er ner i lugn och ro när allt lagt sig lite och prata ut.

• Nattsaga

Bara en liten fråga til TS och anonym ovan, har ni försökt bota råd på problemet med att katten kissar överallt, det finns alltid en anledning till att den gör det och har ni tagit reda på den och försökt ändra saker och ting? Bara en stilla undran i alla välmening.

• Nattsaga

TS, okej men har HAN, som nu älskar sin katt så mycket lagt ner ork på att försöka få bot på problemet med katten? Njä, jag håller med, är katten viktigare så är frågan om han älskar dig. Men jag vill inte spekulera, utan prata med varandra och fråga vad den andra vill, om ni kan försöka ändra något...lycka till hursomhelst och hoppas det löser sig !

• Nattsaga

Ett tips bara: www.katter.nu

Där står det mycket om katter och deras beteendet samt om just erat problem.

• Nattsaga

Katten verkar inte må bra, om ni redan testat det mesta man kan testa för att få ändring på det, jag tycker absolut du ska ringa och rådgöra med en vetrinär!

Svar på tråden Dumpad för en katt